Don Tomaso
Mille modificato
Nursey skrev:2314043
Haha..vilket spår är det..du zigzaggar ju som en dåre![]()
själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:2314043
Haha..vilket spår är det..du zigzaggar ju som en dåre![]()
d1ce skrev:2313998Du får hacka på mig om du kör vilse
-@ndreas

Don Tomaso skrev:2314022
Hittar du till Gullmarsplans Seven Eleven så kan du få ledsagning därifrån,
säg 17.30? Jag utgår från Hammarby o rullar på vid Gullmarsplan nämligen!
Angel1000 skrev:2314054Prova att titta på en karta och utifrån den skriva en vägbeskriving att ha i fickan. Det underlättar om man inte är säker.
...fast den kommer överbelasta servern på en vecka Nursey skrev:2314086
Jag skall starta en tråd.."Nurseys Fuckups"...fast den kommer överbelasta servern på en vecka
![]()

Nursey skrev:2314086"Nurseys Fuckups"

Kapten Blåskägg skrev:2314101![]()
Kolla med Johnny om du kan få en egen server innan du lägger upp den tråden.
Min arbetsgivare har ju tvingats till tunga IT-investeringar sen jag lärde känna dig![]()

Duuuuu...nu skall du vara snäll ditt gamla gråskägg!!!!! Jag har bett om ursäkt till Ullis..Kapten Blåskägg skrev:Tankade ni hojarna nåt igår du och Ullis?![]()
För at inte tala om hur bra det är för hyn
..nä det var inte bensin va?

Nursey skrev:2314086Good Thinking Batman..men jag lyckades ju köra fel på E4 som går rakt fram![]()
Jag skall starta en tråd.."Nurseys Fuckups"...fast den kommer överbelasta servern på en vecka
![]()
Nursey skrev:2314126Men jag måste ju dra hela sammanhanget annars fattar du ju inte..då blir det 6782378 MB![]()
Jag kan köra fel på min garageuppfart...ewook skrev:2314136Jag är verkligen imponerad av att någon kan köra fel om man ska till uppsala o ligger på e4:an =o)
Var finns alla dessa historier som tar 6TB? måste vara läsvärt![]()

Nursey skrev:2314126För at inte tala om hur bra det är för hyn..nä det var inte bensin va?
![]()
Anderzzon skrev:2314165Vilken tid brukar dessa körningar avrundas och hur många mil blir det på ett ungefär?
Kör ju med speigelvisir och vill hitta hem![]()
Annars kanske Nursey kan guida?
TinaTjejen skrev:2314049Oj jävlar vilken SLAM DUNK![]()
mannenKapten Blåskägg skrev:2314173Runt 21 i Waxholm. Sen brukar en del rulla in till Donken Svea och sitta och surra lite.
Kapten Blåskägg skrev:2314164Nej det var nog en snäppet proteinrikare vätska du tänkte på, som iofs också brukar finnas på slang![]()

d1ce skrev:2314178Verkar ha tagit hårt, kapten har ju inte ens replikerat![]()
mannen
-@ndreas
d1ce skrev:2313986Haha, farfar är bara avundsjuk för att jag kommer i ett skinnställ och inte ser direkt olustig ut![]()
![]()
-@ndreas
TinaTjejen skrev:2314049Oj jävlar vilken SLAM DUNK![]()

Charlyze skrev:2314321
så då ska ni få se på gult snigelslem på vägen igen!

Nursey skrev:2314195
Kapten Blåskägg skrev:2314331Du ska inte ha muttan mot vägen när du kör, den ska vara i sadeln![]()
Nej men seriöst, tråkigt men det blir ju fler onsdagar![]()
Försöker hålla den inkapslad och i sadeln så gott det går under körning. Slemmet kommer från S4:an som inte kan kontrollera sig när jag sitter där och nöter. Blev dock lite orolig när ni började skriva om nakenbad förut, då blir det ju problem med säkerheten. Får köra i våtdräkt istället för räserpyjamas, så det är bara att kasta sig i utan att blotta några sprickor....

Charlyze skrev:2314361Slemmet kommer från S4:an som inte kan kontrollera sig när jag sitter där och nöter.
ladbol skrev:2314364Jag har lurat med mig 2 polare kanske 4 så vi åtminstone inte blir färre imorrn![]()

|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA