Tyvärr är det oavsett tiden..MacRabbit skrev:Tänkte jag inte på Även fast det dras in bara en månad och man inte behöver göra om proven?

Nursey Vi med fruar blir oerhört poppis av att sitta här halva dygnet och köra andra halva

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är det oavsett tiden..MacRabbit skrev:Tänkte jag inte på Även fast det dras in bara en månad och man inte behöver göra om proven?
bikerwoman skrev:2385838Men SUCK!!! Vem ska jag nu ut och rejsa emot?? Blev du för glasglad efter våra rejs i måndags??
Jörgen Karlsson skrev:2386052Eftersom din driftsäkra Nippon är paj så kan du få åka träpjuck efter sothoran nästa onsdagskörning!![]()
Jag har varit ute på provtur hela kvällen!![]()
Vi får ta tag i din hoj när du har tid! Inte våldta sönder henne! Pliis!
/J
Lord Adrian skrev:2385795Jag ska be att få påpeka att den adliga köksingången är i oklanderligt skick!![]()
![]()
njelger skrev:2385829Skulle bara påpeka att runt 18 svenska tid stod jag på flygplatsen i philadelphia och blev informerad att jag var där en dag sent och jag var välkommen att köpa nya biljetter hem för $3000...![]()
Cervantes skrev:2385350Det sura med att tappa lappen är ju att man hamnar på 0 ang körkorts år när man ska skaffa försäkring..![]()
Nursey skrev:23828911..jag har alltid undrat varför alla tjejer som sitter bakpå sporthojskillar ser så tuffa/bistra/allvarliga ut...ikväll upptäckte jag varför. Inget ont mot chaffisen..det var inte hans fel..men det ÄR FAN INTE BEKVÄMT att åka bakpå sporthoj. Inte så konstigt att brudarna stapplar runt o ser ut som 7 svåra år. Jag kör själv vilken dag som helst. att jag sedan inte är fjäderlätt hjälper ju inte eherm...
Men all heder åt KB som riskerade fjädringen för mig(mitt försäkringsbolag ringer ditt försäkringsbolag så...
)
Ha, då gick det för långsamt. Är det bara tillräckligt kurvigt och föraren vrider på ordentligt så finns det ingen bättre hoj att sitta på
!!
Kanske några brudar som lider av blygsel? Kanske är dom rädda att känna sig utanför, att enbart räknas som ett bihang och då lägger på sig sådana miner. Säg hej, dom kanske tinar!
Milka skrev:2386265Nursey skrev:23828911..jag har alltid undrat varför alla tjejer som sitter bakpå sporthojskillar ser så tuffa/bistra/allvarliga ut...ikväll upptäckte jag varför. Inget ont mot chaffisen..det var inte hans fel..men det ÄR FAN INTE BEKVÄMT att åka bakpå sporthoj. Inte så konstigt att brudarna stapplar runt o ser ut som 7 svåra år. Jag kör själv vilken dag som helst. att jag sedan inte är fjäderlätt hjälper ju inte eherm...
Men all heder åt KB som riskerade fjädringen för mig(mitt försäkringsbolag ringer ditt försäkringsbolag så...
)
Ha, då gick det för långsamt. Är det bara tillräckligt kurvigt och föraren vrider på ordentligt så finns det ingen bättre hoj att sitta på
!!
Kanske några brudar som lider av blygsel? Kanske är dom rädda att känna sig utanför, att enbart räknas som ett bihang och då lägger på sig sådana miner. Säg hej, dom kanske tinar!
Man sitter inte obekvämt på alla hojar bakpå pröva gixxer 600 k5 och en lång förare så sitter du bra och slipper fartvinden![]()
Kapten Blåskägg skrev:2385523![]()
![]()
Du behöver vård Mackan![]()
fazerfun skrev:2386303igen? vafan jag kom ju ut nyss....ge mig en chans, jag tar vilken neuroleptika du vill, bara jag slipper elchockerna...![]()
userland skrev:2386258Detta skulle jag kolla upp mycket noga med flera myndigheter/myndighetspersoner.
Vad gäller de datum så står på baksidan av körkortet har jag sett båda varianterna (original datum och det datum man fick tillbaka kortet). Det sista jag hörde var att det skall stå original datum och jag tar det inte för helt osannolikt att det är dessa datum som försäkringsbolagen ser. Det skall även gå att reklamera om man fått det datum som man fick tillbaka kortet.
userland skrev:2386258Detta skulle jag kolla upp mycket noga med flera myndigheter/myndighetspersoner.
Vad gäller de datum så står på baksidan av körkortet har jag sett båda varianterna (original datum och det datum man fick tillbaka kortet). Det sista jag hörde var att det skall stå original datum och jag tar det inte för helt osannolikt att det är dessa datum som försäkringsbolagen ser. Det skall även gå att reklamera om man fått det datum som man fick tillbaka kortet.
Milka skrev:Ha, då gick det för långsamt. Är det bara tillräckligt kurvigt och föraren vrider på ordentligt så finns det ingen bättre hoj att sitta på
!!
Retep skrev:2385928Nej nej nej Jens.... inte olla nu igen.![]()
Lord Adrian skrev:2385933Antagligen den mening som hörs oftast i det Blåskäggska residenset
![]()
Nursey skrev:2386215Alltså idaaaaaag skall jag hålla mig från SH HELA dagen
ladbol skrev:2386383Fy för människor, jaha inte sovit ett jävla dugg så klart ställt in mig på att åka hämta hojen, hyra släp, till banken osv. Skulle åkt vid ett men för 20 minuters sen ringer killen och säger att jag inte alls kan komma hämta idag utan på söndag, pga lite olika anledningar.
Samt att en annan kille är intresserad som fan och ska ringa nu på förmiddagen. Jag fattar ingenting vad behöver man göra för att få köpa hoj nu förtiden? Jag gav det han begärde i annonsen, jag ville göra en snabb affär med kontanter?? Fan mer behöver man göra ? Bah!!!
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2386370
Ska du mops-spamma i min tråd så får du fan komma på ons också![]()
ladbol skrev:2386383Fy för människor, jaha inte sovit ett jävla dugg så klart ställt in mig på att åka hämta hojen, hyra släp, till banken osv. Skulle åkt vid ett men för 20 minuters sen ringer killen och säger att jag inte alls kan komma hämta idag utan på söndag, pga lite olika anledningar.
Samt att en annan kille är intresserad som fan och ska ringa nu på förmiddagen. Jag fattar ingenting vad behöver man göra för att få köpa hoj nu förtiden? Jag gav det han begärde i annonsen, jag ville göra en snabb affär med kontanter?? Fan mer behöver man göra ? Bah!!!
![]()
![]()
Milka skrev:2386418Gör vad jag kan för att övertala föraren.....![]()
31000kiwimaddog skrev:2386422Hur mycket ville han ha då? finns ju tonvis med billiga hojar just nu...(känns det som iaf)
kiwimaddog skrev:2386422Hur mycket ville han ha då? finns ju tonvis med billiga hojar just nu...(känns det som iaf)
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|