Kapten Blåskägg skrev:2385118Ja det var lite pinsamt![]()
Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2385118Ja det var lite pinsamt![]()
Kapten Blåskägg skrev:2385197![]()
*stön*
![]()
Äntligen lite kvalite i onsdagsbilderna![]()
scud skrev:2385225Är väl ingen skillnad mellan 750 och 1000 (i försäkringspremie)? kommer upp i högsta klass ändå.. Iaf gjorde jag det på min lilla 600:a, är jag fet-lurad?![]()
ladbol skrev:2385230Ush fy fan jag som just började tycka om poliser igen efter en trevlig pratstund i onsdags vid Donken.
Alla vet att Folk som kör SAAB turbo har liten Balle!
Hoppas jag att du påminde dom om!
Lord Adrian skrev:2385237Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..![]()
Lord Adrian skrev:2385237Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..![]()
Retep skrev:2385241Har du äntligen hittat dunken med SAE 80?![]()
ladbol skrev:2385230
Alla vet att Folk som kör SAAB turbo har liten Balle!
Retep skrev:2385249Fan va du var snabb med dunken.....
ladbol skrev:2385218Ojsan ! lämnade datorn i typ 25 minuter , ursäkta![]()
Jaha vad blev det för nåt då, jo en GiXXER!
En 750 -99 jag är juh lite lättare än Kapten så skippar dom sista 250CC ur försäkrings synpunkt![]()
Lord Adrian skrev:2385269Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..![]()
Lord Adrian skrev:2385269Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..![]()
fille600 skrev:2385307apap, snabbare än Ladbol när det vankas glass går det inte att vara![]()
Jag antar att, du högborne, har spenderat största delen av dagen i sängen,eller var det dags för ytterligare än dag i helvetet (IKEA)?:
Retep skrev:2385259Hörrudu.... skaru komma och tjänna lite i brallan va![]()
MacRabbit skrev:2385244Äh, jag har mig själv att skylla![]()
Nursey skrev:2384320Jag kan fan inte fixa mjölken..lakterar inte just nu![]()
Men bullar blir det..sedan får ni åka hem o härma Discovery Channel
![]()
Cervantes skrev:2385318Fan va trisst på lappen mcrabbit! Hur fort gick det då? Enda trösten jag kan ge är väl att det ialla fall va i slutet av säsongen!bara smöra dig på en bönpall dom närmsta onsdagarna då
![]()
Nice Labdol! nu får du steka kapten ordentligt på onsdag!!sen är det obligatoriskt med bild men det vet du väl?? alltid kul med ny hoj!
![]()
Lord Adrian skrev:2385335yngsta dotter tvingade mig att åka land och rike runt för att köla ett par inlines jag lovat i nåt svagt ögonblick. And fear not, det var hustrun som körde.![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|