bikerwoman
Bannad
När fan vet ni om det blir
eller inte då?
eller inte då?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eller inte då?Kapten Blåskägg skrev:2381594Jo, det ska man göra så ofta som möjligt![]()

Valrog skrev:2381575VART står han???

ladbol skrev:2381601Jävla skumt regnar fortfarande hos mig hihi, nää jag tror jag hoppar inge kul attt köra i vattenpölar
![]()
Ja precis.. Jag bor ju i Täby, fast e nog inte till så mycket mek-hjälp, och bilen är utlånad så kan inte hjälpa honom o frakta bort skiten hellerladbol skrev:2381613Ja! Vart står mannen ?
![]()
bikerwoman skrev:2381606När fan vet ni om det blir![]()
eller inte då?

scud skrev:2381620Ja precis.. Jag bor ju i Täby, fast e nog inte till så mycket mek-hjälp, och bilen är utlånad så kan inte hjälpa honom o frakta bort skiten heller
Fast kan ju åka dit o vinka?![]()

Ja men plocka upp mig, så köper vi lite kaffe o fikabrö, så åker vi till d1ce och tittar på när han får låna dina fina verktygladbol skrev:2381635![]()
Goddag kommun vän, jag har en bil och en bra nyckelsats iallfall men är kass som mek men skulle kunna åka dit å hålla handen iallfall![]()

Här i Täby är det nu uppehåll efter att nyligen ha TOK-REGNAT.. Så troligtvis slutar det snart regna hos dig, men om det kommer regna mer sen vet vi ju inte..Valrog skrev:2381666TYVÄRR...Vi ger upp...vädergudarna har vunnit...HÄR ÖSREGNAR det nu med inslag av åska....ÖLGUDEN vann....![]()
scud skrev:2381641Ja men plocka upp mig, så köper vi lite kaffe o fikabrö, så åker vi till d1ce och tittar på när han får låna dina fina verktyg![]()

Fick hjälp hem..Är nog på väg hem redan..ladbol skrev:2381715![]()
Det skulle vi kunna göra bara vi vet var Mannen har parkerat moppen!![]()
Ingeli64 skrev:2381725Jaha, nu är vi okörbara.![]()
Blev det Wirströms, eller ????
Tid, vart![]()
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA