SH.com Grupp/Onsdagskörning 080827

Borde stämma skiten ur SMHI!! :mad:

Enligt dem skulle det regna mellan kl 18-24 både i Uppsala & U-Väsby, så jag åkte & träna ist för att umgås. Märkte inte av en enda droppe i Uppsala.

JÄVLA SKIIIIIT!!!!!!

Last edited:
NÄSTAN sant....provade att plöjja åker ...MEN kom inte över krondiket....:va så han är lite ledsen nu....(Bara blinkers och backspeglar kvar nu)....SEN GASA....

Åh...ajfan.
Allt ok med dig/er antar jag?
Hoppas det finns åkväder kvar när jag kommer hem.
Eller vänta - jag tar ju solen MED mig hem! :nicka

Åh...ajfan.
Allt ok med dig/er antar jag?
Hoppas det finns åkväder kvar när jag kommer hem.
Eller vänta - jag tar ju solen MED mig hem! :nicka

Åh det låter trevligt... Sol är bra...

När kommer du???????? :tungan

Den 7.e Insha Allah!
Maybe nån vecka senare.
Men!
EN kollega drar hem inatt, sa jag skickar liiiite sol med honom!
Ok?

Men det låter bra... Vi behöver lite sol redan innan du kommer hem... :D
Så det är bara att skicka med... :)

får tacka för en trevlig åkning igårkväll...riktigt trevligt..som vanligt, ev om det kom ett par stänk innan man kom hem till Bålsta....

Nån som vet om det blir åkning i morgon? Vädergudarna ser inte helt omöjliga ut.

Så det blir BArkaby ikväll istället??? När ska folk dit????
Det är ju liiiiite jobbigt att komma dit ensam och inte hitta en käft man känner bland massa folk... Haha

Så det blir BArkaby ikväll istället??? När ska folk dit????
Det är ju liiiiite jobbigt att komma dit ensam och inte hitta en käft man känner bland massa folk... Haha

Jag ska möte upp Blåskägg på hans jobb i Sollentuna vid 18-rycket. Häng på vetja.:tummenupp

Jag ska möte upp Blåskägg på hans jobb i Sollentuna vid 18-rycket. Häng på vetja.:tummenupp

Jo jag lyckades hitta inlägg om det i åkatråden...
Men var i helsicke ligger det då???? *orkar inte kolla på eniro* = *lat*
*asg*

Nej men jag hakar gärna på er... Om det inte går i jagskadöiallakurvortempo... :D

Jo jag lyckades hitta inlägg om det i åkatråden...
Men var i helsicke ligger det då???? *orkar inte kolla på eniro* = *lat*
*asg*

Nej men jag hakar gärna på er... Om det inte går i jagskadöiallakurvortempo... :D

Har du aldrig åkt med Skägget? Han kör låååååångsamt... :sissy det är svårt att röra sig i skoteroverallen :D :D

Allvarligt talat så var tanken att göra norrsidan as usual men han verkar lite stukad av alla olyckor och jag har knappt kört någonting i sommar pga flytt. Så vi äldre, mogna herrar kände att Barkarby passade oss bättre idag än att bomba Bogan i mörker...de ljusa sommarkvällarna är ett minne blott :( :(

Här håller han till

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...=&Vkid=18462102&isAlternateNumberResult=False

Har du aldrig åkt med Skägget? Han kör låååååångsamt... :sissy det är svårt att röra sig i skoteroverallen :D :D

Allvarligt talat så var tanken att göra norrsidan as usual men han verkar lite stukad av alla olyckor och jag har knappt kört någonting i sommar pga flytt. Så vi äldre, mogna herrar kände att Barkarby passade oss bättre idag än att bomba Bogan i mörker...de ljusa sommarkvällarna är ett minne blott :( :(

Här håller han till

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...=&Vkid=18462102&isAlternateNumberResult=False

Haha... Jorå jag har kört med DaCapitän... :D
Brukar kunna hänga på ganska okej så det borde inte vara problem... Typ... :D
Har knappt kört nått på en månad själv då jag hade hojen på verkstad pga liten marksyning på Åsen i början av augusti... :P
Men jag kommer ikväll om det inte tokspöregnar... Så stannar jag hemma o tycker synd om mig själv... *asg*

ÄDIT!!! Fan jag vet ju var det ligger tom... Haha... BOdde i Täby förut o då körde man jämt Frestavägen till jobbet... Inga probs... Jag hittar... :D

Haha... Jorå jag har kört med DaCapitän... :D
Brukar kunna hänga på ganska okej så det borde inte vara problem... Typ... :D
Har knappt kört nått på en månad själv då jag hade hojen på verkstad pga liten marksyning på Åsen i början av augusti... :P
Men jag kommer ikväll om det inte tokspöregnar... Så stannar jag hemma o tycker synd om mig själv... *asg*

ÄDIT!!! Fan jag vet ju var det ligger tom... Haha... BOdde i Täby förut o då körde man jämt Frestavägen till jobbet... Inga probs... Jag hittar... :D

:) Fast det går ju lite fortare nu än när han åkte GSX 1400....ujujuj, det var rena Mälaren Runt-tempo...:rolleyes:

Aj fan..du var ute i lecan och testade greppet??? Testade själv det på Gotland i somras, det var spännande....:) Lyckades hålla den dock, den var bara stoltheten som fick sig en känga.

Jamen då så...vi syns där (om det inte apregnar förståss) :tummenupp

:) Fast det går ju lite fortare nu än när han åkte GSX 1400....ujujuj, det var rena Mälaren Runt-tempo...:rolleyes:

Aj fan..du var ute i lecan och testade greppet??? Testade själv det på Gotland i somras, det var spännande....:) Lyckades hålla den dock, den var bara stoltheten som fick sig en känga.

Jamen då så...vi syns där (om det inte apregnar förståss) :tummenupp

Ja det vart lite sandglidtacklingmedstoppgenomvoltförhojen... *asg*
Framhjullsläpp i startomålkurvan... Inte så kul... Men sånt händer när det regnar... *morr*

Jupp syns där... Det ska fan inte apregna... *morrar åt himlen* :tungan

Ja det vart lite sandglidtacklingmedstoppgenomvoltförhojen... *asg*
Framhjullsläpp i startomålkurvan... Inte så kul... Men sånt händer när det regnar... *morr*

Jupp syns där... Det ska fan inte apregna... *morrar åt himlen* :tungan

Aj fan...framhjulssläpp har jag klarat mig från men så åker jag inte gärna i regn.

Nu skiner solen i Huddinge :) :) idag SKA jag ut och gasa lite.

Aj fan...framhjulssläpp har jag klarat mig från men så åker jag inte gärna i regn.

Nu skiner solen i Huddinge :) :) idag SKA jag ut och gasa lite.

Ja du... Det hade jag oxå gärna klarat mig utan... Haha...
Idealspåret var helt torrt och jag kom med okej fart och massa nerlägg och driftade lite utanför idealspår...
Då vart det inte så bra... Hehe...
Men vad fan... Hojen ser räcig ut... *skratt*

Jepp i Tumba skiner solen för fullt oxå så det kommer bli körning för mig med... Jihaaaa...
Ska bara hinna uträtta massa äreneden först oxå... Haha...

Hej!

Jag har äntligen lyckats få tid över till och hänga med er för första gången.... blir det någon åkning från (McDonald U-Väsby, rätt ställe?) Eller? Jag vill åka!!!
Fint väder i Solna just nu iallafall.....

//Tobbe

Hej!

Jag har äntligen lyckats få tid över till och hänga med er för första gången.... blir det någon åkning från (McDonald U-Väsby, rätt ställe?) Eller? Jag vill åka!!!
Fint väder i Solna just nu iallafall.....

//Tobbe

Det blir ingen traditionell onsdagskörning...
Det blir att någa stycken åker från Bilprovningen i Sollentuna till Barkaby...
Haka på om du känner för det...
Köra Bogesundsvägen i mörker är fan ingen höjdare... :(
Så det blir Barkis ikväll...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back