SH.com Grupp/Onsdagskörning 080827

Fan skägget! det regnar inte på onsdagar om jag åker.. Så är det bara! :fakta

Faaaaaaaaaaaaaaaaaan :mad:

När jag gick hem från jobbet vid 20.50 duggade det, och det regnade vid 21. Så för min del hade det blivit en blöt hemfärd från waxholm och inget skönt kackel vid svea och ev busåka till Tyresö. Hade garanterat parkerat med blöt hoj och skinnställ.

Glad att jag stannade hemma. Efter ett Mälaren-Runt i hällregn, en dyblöt hemresa från Barkarby i onsdags, samt en blöt färd hem från Skälbyträffen igår gjorde att min hoj ska få åka i torrt väder nästa gång hon ska ut! :D

Vad fan var Danne med?

När jag gick hem från jobbet vid 20.50 duggade det, och det regnade vid 21. Så för min del hade det blivit en blöt hemfärd från waxholm och inget skönt kackel vid svea och ev busåka till Tyresö. Hade garanterat parkerat med blöt hoj och skinnställ.

Glad att jag stannade hemma. Efter ett Mälaren-Runt i hällregn, en dyblöt hemresa från Barkarby i onsdags, samt en blöt färd hem från Skälbyträffen igår gjorde att min hoj ska få åka i torrt väder nästa gång hon ska ut! :D

Tack Jörgen, nu känns det lite bättre :)

Last edited:
Tack för åkningen det var roliga vägar. Men j_gt blött på vägen hem mellan Sollentuna och Enköping, tog simborgarmärket kändes det som. Hyndan hade lite problem med fästet. :D

Är faktiskt glad för att jag inte följde med... Det hade inte varit torrt att köra hem sen... Det var skönt att sitta hemma och mysa när det regna ute... Hehe...
Hoppas på bättre väder nästa onsdag... :D

Hej gott folk! Det var riktigt kul att ta en sväng på norrsidan och regnet slapp vi också. Visst började det regna men då var turen redan körd, mjukglassen konsumerad och motorcykeln tankad för hemfärd!

Måste säga att det var kul att hänga med på onsdagsturen. Var första för mig, men lär ju bli fler gånger :yoparty

Ja riktigt kul och bra vägval samt trevligt folk att surra med...

Så ingen kontakt med Rickard Rättrådig, körde bogan vid 6 tiden och när jag åkte hem så stötte jag på en krigsmålad på väg till Vaxholm och undrade om dom skulle göra en repris...

Ja, det var en NICE tur igår. Skönt att få komma ut efter en månads uppehåll med gips o kryckor, hade ju vart kul med riktiga hojen - men det kommer.

NILAX

Ja, kul att se dig efter så lång tid NILAX! Tack för ditt ledarskap i den långsammare gruppen! Trevligt nytt folk som kom igår. Mer sånt. :tummenupp

Ja, det var en NICE tur igår. Skönt att få komma ut efter en månads uppehåll med gips o kryckor, hade ju vart kul med riktiga hojen - men det kommer.

NILAX

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back