SH.com Grupp/Onsdagskörning 080827

Jag skiter i körningen, är rätt övertygad om att det kommer börja regna ordentligt ikväll.

Vad skönt, då behövde jag inte banga, jag har kollat på några vädersidor och de ser ju deprimerande lika ut. Blötte ner mig och hojen rejält igår.
Skulle det mot förmodan vara torrt ikväll kanske jag tar en kort tur och sedan till svea och kollar.

Tror jag aker ut till F1 banan och hyr mig en R1:a...

http://www.bahraingp.com.bh/page.aspx?id=31

p31-1-h.jpg

Jag är åka sugen! jag kommer dra förbi donken i vilket fall är det nån mer åka sugen så ses vi där :tummenupp

Jag har i alla fall hojen hemma nu... Hihi...
När de på verkstan tvättat rent han vart det faktiskt inte så farligt att titta på han... Hehe...
Dock så kände jag av att en av styrvikterna saknas för tillfället... Borde vara på plats på fredag... :D
Lite blinkersfix och räta upp toppkåpan behövs dock... :P

Är väl först hem iom att jag avvek från karby lr va det heter.. Vart ju en kanon kväll så länge jag va mé ialla fall med riktigt fint väder :tummenupp Hoppas alla va någorlunda nöjda med tempot i snabba gruppen? Aldrig kört först förut så tog det lite lugnt..

Trevlig repa, fan va det blir mörkt fort.

ps. om nån ser en backspegel vid bergshamra, sparka på den, rackarns svikare :mad:

Shit! Are mojligt??
Du kor ju traktor!
Vad har hant?

NÄSTAN sant....provade att plöjja åker ...MEN kom inte över krondiket....:va så han är lite ledsen nu....(Bara blinkers och backspeglar kvar nu)....SEN GASA....

Last edited:
Trevlig repa, fan va det blir mörkt fort.

ps. om nån ser en backspegel vid bergshamra, sparka på den, rackarns svikare :mad:

Tack för vägvisningarna när min hoj ville köra fel! :gnissla

Btw skön fritering från lunda till gottröra.. Den vägen har du fan kört förr :yoparty

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back