SH.com Grupp/Onsdagskörning 080820

Status
Ej öppen för fler svar.
:rofl
Sen vaknade jag med tummen i skitan:pannkyss
Jag skruvade ju på lite mellan Brottby o Åkerberga, vart tog ni vägen då? Gick hojen sönder eller :va

Ja du skägget, det är inte lätt att bli gammal och senil, har du glömt att jag fortsatte med den andra gruppen som åkte innan er?:) :pannkyss Min hoj (som förövrigt passerade 9000 mil igår:yoparty) går som en klocka.

Såja, nu ska vi inte hacka på varandra.:) Kul att se folk igår även om vi inte blev så många. Om polisspärren så är det precis som någon sa att det är konstigt att dom inte står där oftare, personligen har jag bara sett en spärr den här sommaren, och det var den igår. Men som någon sa, vi drar ju faktiskt på oss det själva om vi kör som svin förbi Ellboda o slottet.

Alla som deltar i körningen måste hålla lite koll på hojen framför och hojen bakom, inte bra! Vi tar upp det innan körning nästa gång.

Tror det var det som var problemet... jag och en till låg bakom en röd liten bil, han drog om men jag försökte vänta in de 2 bakom... så både kontakten bakåt och framåt försvann helt enkelt.. När jag kom till avfarten som går mot ?Hagalund? såg jag inga vänta vid kanten :3freak så jag blev osäker om de kört rakt fram... Nu i efterhand borde jag givetvis stannat och väntat på de bakom och hoppats de visste vägen :tummenupp

Grymt kul å gasa ändå :hojsmilie

Ser fram emot nästa runda :yoparty

Om polisspärren så är det precis som någon sa att det är konstigt att dom inte står där oftare, personligen har jag bara sett en spärr den här sommaren, och det var den igår. Men som någon sa, vi drar ju faktiskt på oss det själva om vi kör som svin förbi Ellboda o slottet.

Snarare så att alla dödsolyckor på bogan gör att dom måste agera. Tycker det är konstigt att det inte varit mer sånt på bogan iom att uppmärksamhet den väget fått..

Snarare så att alla dödsolyckor på bogan gör att dom måste agera. Tycker det är konstigt att det inte varit mer sånt på bogan iom att uppmärksamhet den väget fått..

Så kan det ju också vara, eller en kombination av dom båda...

Jag tycker att det är lite lite lustigt att de bofasta åker fast i "sin egen" kontroll. :fniss

Jaja med det är ju känt att "Fienden" alltid kommer utifrån.

Det var en BMW X5 som hakade på mig för en månad sedan på bogan sedan jag kört om honom och han försökte göra vansinniga omkörningar men fick möten- så jag tyckte hetsa du det har du inget för... men det gick rätt bra undan och det slutade med att han dammade om mig vid slottet (jag skötte mig) och svängde ner till Karlsudd, med tanke på hans kör stil var det inget snack om att det var "mammas gata"..

Så dom har nog "Fiender" i det egna lägret också

Last edited:
Jaja med det är ju känt att "Fienden" alltid kommer utifrån.

Det var en BMW X5 som hakade på mig för en månad sedan på bogan sedan jag kört om honom och han försökte göra vansinniga omkörningar men fick möten- så jag tyckte hetsa du det har du inget för... men det gick rätt bra undan och det slutade med att han dammade om mig vid slottet (jag skötte mig) och svängde ner till Karlsudd, med tanke på hans kör stil var det inget snack om att det var "mammas gata"..

Så dom har nog "Fiender" i det egna lägret också
Har råkat ut för den oxå....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back