SH.com grupp/Onsdagskörning 080723

Tack för en klockren körning! Lite för mycket cyklister och allsång, bara, men shit happens. =)

Tack för en trevlig körning!

Nu vet jag att man ska ligga i häcken på ledhojjen för att få fart på den ;)

Tack för idag alla,skön körning som vanligt. Synd på alla cyklister som va lite i vägen ett tag. Tack fille för bra tempo.

Fick en köpare på bilen, annars hade jag också fått varit med å lekt :(

Å nu ska det förstås tjötas om hur bra det var i en vecka, tills det är dags för nästa körning som jag SKA med på...BASTA! :huvet

edit: fast givet är jag glad att jag sålde bilen, så klart
:)

Ja tack ska ni ha för en lärorik körning i alla fall för mig. Tur att jag var i lugna gruppen. :D Men det var fan kul nu ska ut och övas!

//Dafe "ankaret"

kul körning viffern fick smaka lite i medelgruppen som blev riktigt snabb andra halvan :D
mer roligt och spännande blev resan hem tog av i södertälje för att åka gamla södertäljevägen förbi taxinge kom lagom förbi dom sista husen innan man kan dra på lite i en vänsterkurva med lite nerlägg och strax över 100 såg jag nåt som inte borde vara på vägen nåt med päls?? lika högt som jag satt på hojjen dyker ett rådjur upp på högra sidan :gnissla hade jag sträckt ut handen hade jag klappat det :yoparty :yoparty

senare på E-20 provade jag att toppa den kom inte över 250 man får skaffa en literhoj när man har mer pengar......

Å nu ska det förstås tjötas om hur bra det var i en vecka, tills det är dags för nästa körning som jag SKA med på...BASTA! :huvet

Innebär det att vi måste komma upp till Uppsala och eskortera dig ner till Väsby?? :D

wajn wajn, du har då ständigt en bortförklaring. Jag tror inte att du hittade till U-V, om jag ska vara ärlig! :D

Tack för i dag. Alla va duktiga igen. :tummenupp

Var det slumpen som gjorde att jag vann idag igen?

Last edited:
Tack för en klockren körning! Lite för mycket cyklister och allsång, bara, men shit happens. =)

Det blev en del intressanta inslag idag ja. Allsången har jag varit med om förut men att hamna mitt i ett tempolopp på cykel var faktiskt första gången:rolleyes:

Tack för i dag. Alla va duktiga igen. :tummenupp

Cl som vanligt en klippa.:) (Trots att du stekte av mig på rakan på bogan, snacka om pure power:gnissla:yoparty )

Tack Ragge och Martin för att ni hjälpte till och leda!

senare på E-20 provade jag att toppa den kom inte över 250 man får skaffa en literhoj när man har mer pengar......

SÅ kul är det inte att ha literhoj, eller nära det. kostar bara massa pengar, och du kan aldrig sluta gasa nånstans :yoparty

Men visst är det ett härligt sug från 0 - 200 när man ger motorn lite soppa :D

Ja tack all för en trevlig tur, det var ju riktigt najs väder igår :yoparty

Vill bara slänga in en liten kommentar, vi hade en del långa avstånd i mellangruppen igår och som sagts av Skägget så väntar vi på alla, no problems.
Men, det kan vara stressande att ha folk i bakhasorna hela tiden och det blir lite jobbigt/tråkigt att inte få in flyt för dom som ligger bakom och framför allt så gäller detta i kurvorna, på rakorna kan vem som helst gasa.
Så, om ni känner att ni inte hänger med eller vill ha det lite lugnare, byt grupp. Det är ingen prestigeförlust att göra det, snarare tvärtom och alla blir bara gladare. :)

Tack till gruppledarna igår för väl förättat värv, som vanligt. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey