SH.com Grupp/Onsdagskörning 070829

Sluta nu för fan, han har redan ett överdimensionerat ego som är sparsamt förankrat i verkligheten :mad:
:fakta
Helt sjukt att han får gå runt som en fri man :va

Trots min övertydliga ironi? Tror du även att kryssfejdarn´n bommar det? ;)
(jag var ju med när han plöjde med R1:an så jag vet ju vem som steker vem :blah)

:D

Trots min övertydliga ironi? Tror du även att kryssfejdarn´n bommar det? ;)
(jag var ju med när han plöjde med R1:an så jag vet ju vem som steker vem :blah)

:D

Åker-järnet verkar besitta lite pulver så han borde rimligen ha varit snabb ut i skörden iaf! ;)

-@

Tack alla för en kul körning.
Ska bara träna på att inte vara så jäkla rädd för våt asfalt. Läskigt med halt underlag jue.

Mer kurvträning behövs oxå. Hihi.

O ja det klart vi var nöjda vid MickeyDees. Massa snygga *blinkar till kaptenen* killar o hojar.

tack för igår!

mycket trevlig körning!

Var det gott att käka tvåtaktsgaser, probotector?

/fille77

*_* va skönt det var att som vanligt komma på att det var onsdag - för en dag sedan .... BLAH!

:hihi
Ja den hjärnan har en hel del barnförbjudet i programutbudet.
/J

Jag är fan den enda jag känner som måste visa leg för att få koppla på min fantasi...:D :arsele

:fakta
Helt sjukt att han får gå runt som en fri man :va

Bah! Du försöker bara få mig inspärrad så du kan förlusta dig med min späda gosskropp i din madresserade cell...:mad: :tungan

Det är ju helt makalöst vilken j-a örnkoll kexen har :fakta

Nåja...det krävs snarare ett par redigt närsynta mullvadsögon för att kunna uppskatta din speciella form av "skönhet"...:hihi

Last edited:
Jupp...det är skitjobbigt...:hihi

Jag vill du har i åtanke att jag nu är moderator även i detta forum vilket gör att jag med relativt enkla knapptryckningar kan förvandla dina fulquotar till nånting som får dig att framstå som sjukare än vad du egentligen är....om det nu skulle vara möjligt :hihi

Jag vill du har i åtanke att jag nu är moderator även i detta forum vilket gör att jag med relativt enkla knapptryckningar kan förvandla dina fulquotar till nånting som får dig att framstå som sjukare än vad du egentligen är....om det nu skulle vara möjligt :hihi

Ja du kompis..att du fick moderatorsstatus får väl närmast betecknas som ett lösningsmedelsinducerat olycksfall i arbetet från Swedies sida....Är det nu jag ska påminna dig om att det omvända förhållandet råder på Skitsnack? Din avatartext ligger löst till gubben...:arsele :D :pannkyss

:va Fattar inte att någon kan ge dig sådana befogenheter:arsele Du måste ha gått "way beyond" vad som är moraliskt försvarbart!!!:D

Hans referensramar börjar en bra bit över vad friska människor som du och jag anser moraliskt försvarbart....:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT