SH.com Grupp/Onsdagskörning 070829

Hur tvättar man amerikanska hojar, jag menar eftersom de inte tål vatten :va

Man bränner dem rena med gasolbrännare, det finns ju ingen plast som kan smälta på dem.

Jag var och tittade på hatt och ställ med Buellboy igår. Han handlar nog ikväll.
Jag pratade med D1ce, han kanske hade plast, förlåt, plats på sin hoj. Annars får vi ta det en annan gång. Att låta honom cykeltolka efter HD:n kan ju vara en väl kvickstyrd förstainblick i fenomenet onsdagskörning.

Om det inte går tillräckligt fort för att döda en fluga som frontar dead-on. Vad finns det då att tvätta? Knappast någon som står och slemmar över ett ånglok från tidigt 60tal! :D

-@

Min hoj är skapt för rödljusrejs på stadens vackra boulevarder. Den ska inte rulla runt i norrtans gödseldoftande och flugspäckade natur.

Min hoj är skapt för rödljusrejs på stadens vackra boulevarder. Den ska inte rulla runt i norrtans gödseldoftande och flugspäckade natur.

Jag noterade det på körningarna ;)

Jag kan tänka mig lite rödljusrace imorgon... Ska vi leka?! :brynad

Undrar om det är därför ingen vill prata med mig, för att jag är full av flugor och luktar koskit?

-@

Jag noterade det på körningarna ;)

Jag kan tänka mig lite rödljusrace imorgon... Ska vi leka?! :brynad

-@

Ja du fick ju torsk sist och nu har jag marklundsfjädrar i kopplingen och riktigt grepp! ;)

Jag tänkte kolla på stuntdårarna på Lunda ikväll om det klarnar upp som det är sagt.

Kommer du eller blir det bara massa bortförklaringar som vanligt? Man kan nästan tro att du spenderat för mycket tid med Dr Bike :D

Älskling. Jag sitter här och ser i mina tankar hur jag steker dig! Har en enorm wokpanna. Först binder jag dig och smörjer in din kropp med stekflott...

Sorry. Det var en normal kväll på SLM... :D

Som svar på din fråga... Nej, jag sitter och rattar telefonnät hela kvällen. Men samtidigt tror jag att jag kommer vara den som har längst k*k ikväll. Varmt och gött här inne.. :D

Vad döljer doktorn för oss?

Är han lixom fille påväg ur skrubben? :D

-@

Hörrö! Glöm inte att du själv har gluttat fram ur garderoben... :D

Last edited:
Älskling. Jag sitter här och ser i mina tankar hur jag steker dig! Har en enorm wokpanna. Först binder jag dig och smörjer in din kropp med stekflott...

Sorry. Det var en normal kväll på SLM... :D

Som svar på din fråga... Nej, jag sitter och rattar telefonnät hela kvällen. Men samtidigt tror jag att jag kommer vara den som har längst k*k ikväll. Varmt och gött här inne.. :D

Hörrö! Glöm inte att du själv har gluttat fram ur garderoben... :D

Ta med en polare och spetsa kaptenen från varsit håll.
Häll på olja, snurra runt å vips har ni ett grillspett.

Man bränner dem rena med gasolbrännare, det finns ju ingen plast som kan smälta på dem.

Jag var och tittade på hatt och ställ med Buellboy igår. Han handlar nog ikväll.
Jag pratade med D1ce, han kanske hade plast, förlåt, plats på sin hoj. Annars får vi ta det en annan gång. Att låta honom cykeltolka efter HD:n kan ju vara en väl kvickstyrd förstainblick i fenomenet onsdagskörning.

Inga probs...jag tar med mig vattenskidor och lite smörj-olja och tolkar....fan så svårt kan de ju inte va...! " :näsblod " ;)

Inga probs...jag tar med mig vattenskidor och lite smörj-olja och tolkar....fan så svårt kan de ju inte va...! " :näsblod " ;)

Voj voj, jag har varit övningskörningshandledare åt flera. Men i ditt fall börjar jag nu ana vad jag gett mig inpå denna gång. :D

Kan kanske ta någon på bönpallen om det krisar, öronproppar kan va bra att ha dock :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT