SH.com Grupp/Onsdagskörning 070822 inkl Barkaby

Vi kan ta sällskap Jörgen (då jag vill minnas att du bor i vasastan?) jag sitter visserligen med utsikt över barkarby från jobbet. Men eftersom jag inte såg den här tråden förens nu sket jag i att ta med skinnställ idag. Så jag måste hem och svida om innan jag åker dit.

Det vore kul!
Men jag far nog direkt från Karlaplan där jag jobbar. Ska hem till Vasastan och hämta hojen nu på lunchen för att kunna sticka direkt om eftermiddagsmötet blir klart i tid :S

Det vore kul!
Men jag far nog direkt från Karlaplan där jag jobbar. Ska hem till Vasastan och hämta hojen nu på lunchen för att kunna sticka direkt om eftermiddagsmötet blir klart i tid :S

Okidoki =)

Fan, det vore soft att hinna hem på lunchen kanske. Fast då blir det ju inget att äta istället :/

Kanske ska smita hem lite tidigare istället!

Var åker du skägget, Barkaby eller Vaxholm?

Jag siktar på Barkaby, har aldrig varit där så det vore skitkul. Ev kommer rajraj upp från Örebro också.
Det enda som kan störa planerna är om Fille förträngt lektionen han fick på Bogan, isf måste jag bort och steka av honom igen och då kanske jag blir lite sen till Barkaby :)

väntas regn enligt smhi imorse, gjorde då valet att ta bilen till sthlm istället för cykeln.

Ska bli uppehåll hela kvällen.

Last edited:
Ne uppehåll ska det vara enl. smhi. Men mytologerna på smhi försöker väl täcka alla bollar. :rolleyes:

Bifogat

• a.jpg
    a.jpg
    83.3 KB · Visningar: 51
hoppas de regnar när jag åker hem annars blir jag sur för att jag inte tog hojjen å SMHI lura mig imorse..

Önskar du oss oväder en gång till så ber jag någon av mina homokompisar ta hand om dig. Du kommer inte fatta ett skit när du vaknar med en Salubrintuss i röven.

Nice, förhoppningsvis inget regn!
Jag kommer.
Jag tar gärna plats som uppsamlare i lugna gruppen igen om det är ok.
(Det blev ju lite struligt senast när jag hux flux inte låg sist efter några sträckor, men det ordnade sig ändå på slutet)

Det vore kul att åka till Bromma.
Brukar det vara sevärt? Samlas det mycket folk där?
Jag har aldrig varit där tidigare.

Tänkte meddela att jag o sambon (som snart tvingas att regga sig här. Hehe) kommer oxå ikväll om det inte häller ner från himlen.
Vi kommer med Kakan o ska köra i den långsamma gruppen.
Jag o sambon fick körkort för exakt två veckor sedan så det känns ju bra att kunna behålla dem till nästa sommar i alla fall. *Asg*

Någon som har lust och möjlighet att ta med en rar dam på körningen? Plockas upp på donken svea runt 16.

-@

Jag tar gärna plats som uppsamlare i lugna gruppen igen om det är ok.
(Det blev ju lite struligt senast när jag hux flux inte låg sist efter några sträckor, men det ordnade sig ändå på slutet)

va? bröt du mot en gyllene reglen?

wdac.
Synd att du inte hade motorcykeln idag.
Vi skulle kanske kunna samåkt upp till Norrtälje efter bromma annars.

wdac.
Synd att du inte hade motorcykeln idag.
Vi skulle kanske kunna samåkt upp till Norrtälje efter bromma annars.

ja jag med mina beräkningar brukar deinte bli så bra beräknat, men de kommer en onsdag nästa vecka också som kanske Kapten å Co styr upp igen å då kan man ju ta hojjen :)

samt vi bor i samma håla så fler åkningar lär man ju kunna toura ihop :)

va? bröt du mot en gyllene reglen?
Hur då menar du?

Jag trodde jag var sist när vi startade från upplands väsby men, efter ett tag kom det ifatt några till som la sig bakom.
Då blev blåskägg fundersam och fick stanna för att kolla vad som stog på.

Efter gottröra hade vi inga problem.

ja jag med mina beräkningar brukar deinte bli så bra beräknat, men de kommer en onsdag nästa vecka också som kanske Kapten å Co styr upp igen å då kan man ju ta hojjen :)

samt vi bor i samma håla så fler åkningar lär man ju kunna toura ihop :)
Vore roligt.:)
Det kan ju också vara bra att samåka om det är mörkt på vägen hem?

Last edited:
Vore jättekul om ni drog till B-by ikväll, dansa soldansen nu innan!

Eventuellt kommer media dit o gör reportage också, då får vi visa att vi kan sköta det här med onsdagskvällarna på B-by.

Ses ikväll!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...