Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns väl internet i Monaco oxå eller?Grattis!
Kul att du stannar, och inte blir skatteflykting i Monaco med Stenmark och grabbarna.
En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa!Med mullerbullermaskinen Aprilian!
Säger bara, stoort grattis![]()
Hoppas du slipper bo i Slöddertälje nu.
En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa!Med mullerbullermaskinen Aprilian!
Svar Johan AdamDet är guds straff va? Att bo där?
Har inte Motorrad någon egen
sida?
Jo, sporthoj.com![]()
Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.
Den skulle ha skapats för länge sedan egentligen. Motorrad vill i samarbetet med SH förlägga diskussioner här istället för att få mer input! Detta i sig medför inget negativt för SH då Motorradtidningen har en bra inriktning mot det sportigare motorcykelåkandet.Jaha, ny forumdel redan.
Nuuu börjar det osa lite Bike.se om det hela. Har inte Motorrad någon egen sida?
Och Hjemmet Mortensen är till 50% danskägt![]()
Stuntande har jag nog slutat med. Har en dålig axel och en dålig fot från rejsandet som ännu inte är färdiga (foten är opererad två gånger men fortfarande fel på den, samt komplikation från senaste operationen...).Kanske börja stunta lite igen?! För du har väl inte gått och blivit gammal och öm i skinnet
se nu till att Clas sponsrar dig med en Shiver, Dorsoduro eller SXV så du får leka rejält
![]()
Grattis Johnny! Starkt Jobbat! "Förtidspensionär" vid knappa 30![]()
/Mange
Jo, sporthoj.com![]()
Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.
Så jag ser fram emot att åka och ta en fika eller åka på en fin onsdagstur en sommardag tillsammans med de olika gängen / klubbarna i Stockholms omnejd.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|