SH byter ägare till förlaget Hjemmet Mortensen

underbart och kul för dig, väldigt imponerande, hoppas att det blir ännu roligare för oss!

webshop som någon sa.. sh-mugg på slaveriet!

Länge leve utveckling :tummenupp

Vad har herr Cedergren upp i rockärmen nu då? Vidare satsning på www.sportbil.net eller har du kanske något annat du vill utveckla och driva?

Jag hoppas innerligen att du inte plockar dem pengarna i Sverige, shit pommes frittes o skatta bort hela vinsten...

Hur eller hur, grattis :pannkyss

Keep up the good work Swedie! Bara sidan får fortsätta vara avgiftsfri så kvittar det vem som "äger" den.

En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa! :) Med mullerbullermaskinen Aprilian!

En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa! :) Med mullerbullermaskinen Aprilian!

Ah - du behåller den!
Qewlt.
Ses på nån Onsdagskörning då.
Vad ska Alicia ha för gatcykel då?

Säger bara, stoort grattis:tummenupp

Hoppas du slipper bo i Slöddertälje nu.

:D Det är guds straff va? Att bo där?

Last edited:

:yoparty Kanske börja stunta lite igen?! För du har väl inte gått och blivit gammal och öm i skinnet;) se nu till att Clas sponsrar dig med en Shiver, Dorsoduro eller SXV så du får leka rejält:tummenupp

Grattis Johnny! Starkt Jobbat! "Förtidspensionär" vid knappa 30;):tummenupp

/Mange

Jo, sporthoj.com :D

Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.

Sålänge man får skriva att dom suger pung utan att inlägget blir borttaget är det lugnt för min del =)

Grattis Swedie!

Jaha, ny forumdel redan.
Nuuu börjar det osa lite Bike.se om det hela. Har inte Motorrad någon egen sida?
Den skulle ha skapats för länge sedan egentligen. Motorrad vill i samarbetet med SH förlägga diskussioner här istället för att få mer input! Detta i sig medför inget negativt för SH då Motorradtidningen har en bra inriktning mot det sportigare motorcykelåkandet.

:yoparty Kanske börja stunta lite igen?! För du har väl inte gått och blivit gammal och öm i skinnet;) se nu till att Clas sponsrar dig med en Shiver, Dorsoduro eller SXV så du får leka rejält:tummenupp

Grattis Johnny! Starkt Jobbat! "Förtidspensionär" vid knappa 30;):tummenupp

/Mange
Stuntande har jag nog slutat med. Har en dålig axel och en dålig fot från rejsandet som ännu inte är färdiga (foten är opererad två gånger men fortfarande fel på den, samt komplikation från senaste operationen...).

Ska köra på gata och uppskatta det sociala livet. Jag har i alldeles för många år skitit i det sociala utan bara arbetat och arbetat 24/7 med SH och diverse annat.

Så jag ser fram emot att åka och ta en fika eller åka på en fin onsdagstur en sommardag tillsammans med de olika gängen / klubbarna i Stockholms omnejd.

Jo, sporthoj.com :D

Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.

Nej det är väl iofs, ärligast så.
Men jag tror det kommer att ändra synen på sidan ganska mycket för eventuella nya användare.
Nu blir det liksom som vilken affärsdrivande hemsida som helst.

Vet inte vad jag hade förväntat mig.:(

Så jag ser fram emot att åka och ta en fika eller åka på en fin onsdagstur en sommardag tillsammans med de olika gängen / klubbarna i Stockholms omnejd.

Vi syns på bulten, jag åker också aprilia på gata till våren :tummenupp :pannkyss

Grattis Swedie!
Nu har du fått den anställning du länge sökt. :) Sen att det är till att lyckas med ett linnebarn är bara plus!

Lycka till!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...