Sh/bike-pubkväll 16/12-06

fille600 skrev:
2624885 Slattar äh, kommer du förbi bjuder jag på en rejäl grogg:tummenupp :)

Beror lite på från vilket håll jag anländer, men passar det tackar jag apselut inte nej! :)

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2624869 Motorn är såld till Kamikaze Kids ömma moder. Så jag är motorlös, jag tillbringar garagkvällarna med att sysslolös sitta på golvet ömsom psykotiskt lallande ömsom utskrikandes min ångest. Hojgrannarna ger mig mat då och så.

Stackars Jörgen, är det ingen som kan skaka fram något gammalt bös till motor som du kan få sitta å pilla på??:pannkyss :D

d1ce skrev:
2624894 Beror lite på från vilket håll jag anländer, men passar det tackar jag apselut inte nej! :)

-@

Hrurvida du anländer framifrån eller bakifrån etc. har ingen avgörande betydelse för mig. Dyker du upp och vill ha, så är bara att hojta!:)

Last edited:
fille600 skrev:
2624898
Hrurvida du anländer framifrån eller bakifrån etc. har ingen avgörande betydelse för mig. Lägger du upp och vill ha, så är bara att hojta!:)

Jisses, Fille...det där låter lite desperat :D

Ullis skrev:
2624908 Jisses, Fille...det där låter lite desperat :D

Jaså, här dyker du upp och fulquotar lite:arsele :) Misstänkte efter att jag skrivit att jag lagt upp bollen på straffpunkten.:D

fille600 skrev:
2624898Hrurvida du anländer framifrån eller bakifrån etc. har ingen avgörande betydelse för mig. Dyker du upp och vill ha, så är bara att hojta!:)

Vanligtvis bakifrån, ska se om det går att fila till även denna gång. :arsele

-@

:tummenupp Ser ut som delar av eliten är där även i dec.
Själv jobbar jag så jag kommer inte :rolleyes: Men jag tror ni klarar er lika bra utna mej :D gissar att kameran inte är saknad :tuttar

Kapten Blåskägg skrev:
2624070 Zlide och jag gillar glögg :fakta

Denna gång vill vi se Kaptenen dricka ngt annat än bara vatten, även fast han försöker säga att han gillar glögg.
Men låter ju på alla inlägg som han tänkte vara full som en kastrull. :hihi
men tror han är där för att mest spana. :tungan

lady skrev:
2624830 :D det ska nog gå att fixa om Milla dyker upp och inte söp bort den i lördags..risken finns? själv dyker jag inte upp på nästa pub:(

Någon som hört av Milla efter i Lördags?? Och det går väl att fixa en ny present åt Jörgen om nu Milla slarvat bort den, hon har ju en tendens som sagt att tappa bort saker. :hihi

Vilken tur att man är barnledig denna vecka.. :tummenupp
Synes även nästa pub. :)

Kapten Blåskägg skrev:
2624070 Ser ut som vi får klä upp oss till stjärtgossar och sikta in oss på killarna istället :yoparty

Klä ut er?

Det behövs inte, kom som ni är!

Mrnice80 skrev:
2625253
Någon som hört av Milla efter i Lördags?? Och det går väl att fixa en ny present åt Jörgen om nu Milla slarvat bort den, hon har ju en tendens som sagt att tappa bort saker. :hihi

Vilken tur att man är barnledig denna vecka.. :tummenupp
Synes även nästa pub. :)

Nu tycker jag du ska vara snäll mot Milla...va inte hon som tappade bort kameran.... De var någon som stal den :fakta ...:kulspruta

Kan bli lite svårt å fixa en precis lika dan present åt Jörgen men allas underskrift på :D men men...:tungan

Sup lite för mig oxå för jag jobbar den helgen så jag kan inte komma:gråta

Malle skrev:
2625702 Nu tycker jag du ska vara snäll mot Milla...va inte hon som tappade bort kameran.... De var någon som stal den :fakta ...:kulspruta

Kan bli lite svårt å fixa en precis lika dan present åt Jörgen men allas underskrift på :D men men...:tungan

Sup lite för mig oxå för jag jobbar den helgen så jag kan inte komma:gråta

Muppa dig inte lilla nicepojken, lyssna på Malle nu! ;)
Kameran och nyklarna var det ju någon tjyv och bandit som stal, och väskan med presenten glömde jag ju bara kvar på Tivoli..:rolleyes: Både väska och present är i tryggt förvar här hemma! :):tummenupp

Milla skrev:
2643590 Menar du nu på lördag eller den 16? :) Klartdet blir drag på SH-puben, brukar det va nått annat? :yoparty
Jag har inte märkt av ngt annat än ett bra drag:yoparty jag hoppas ja kan smita iväg nästa lördag och liva upp stämningen lite:rofl :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti