SH / BIKE pub kväll 17/2 -07

Jag tycker det låter som en förbannat bra idé. Varför vänta liksom?
Spika ett datum i mars Kakan, å skit i denna helg. Självklart kan ju de som vill ila iväg på lördag göra det, men intresset verkar tamt.
Ja jag ska lägga upp en till tråd om den första helgen i Mars...så får ni som vill/kan parta då :)

Sen tycker jag IM´s idé helt klart går hem. Behöver folket brudar för att kunna skaka loss lite så helt ok för mej. Snack utan verkstad går däremot inte hem, så bara att FIXA Mike! :tummenupp

Ja ge de stackarna några brudar ;-) så dom vågar släppa loss:D

Fullkomligt briljant! Då slipper man dra hem alla dessa flohabbor som kör hoj.
Fixa det, Micke!

:yoparty ...I'll try. Fakk det är så många godbitar som inte är 18 dock :huvet kör dom 18 i dörren på helenes krog?

Jag fick svar från admin på porrigt.se - att det var en trevlig ide, man snubben själv tycktes vara helt ointresserad av hojjar och orkade inte styra upp ngt. Men jag fick göra så mkt reklam jag ville....

Men jag vet inte vad som är meningen 100% hojfolk, eller finns det intresse för lite mer brewdar så fler sh-killar tar sig i kragen å kommer. Brewdarna får ju då ses som ett lockbete, och potentiellt efterfest-sällskap. Kanske fler stureplansprofiler som webspy, roller å dtm skulle komma då :D

Det låter alldeles strålande Micke. Styr upp det! :tummenupp

bara de e ok för dom som arrar ? :rolleyes: ... jag har försökt sprida ryktena lite, det finns ju massa brewdar som är nyfikna på hojkillar.

Last edited:
Ja jag ska lägga upp en till tråd om den första helgen i Mars...så får ni som vill/kan parta då :)

Ja ge de stackarna några brudar ;-) så dom vågar släppa loss:D
Vad gäller nu då?? E de inställt nu på lördag??

Nej dom som vill gå på lördag gör ju så klart de, men de är en liten ändrign redan nu på prov för att se vad alla anser. :)
ok,men det verkar ju va typ 4 stycken som tänkt gå bara ju.Hur blir det med din förfekke då?

ok,men det verkar ju va typ 4 stycken som tänkt gå bara ju.Hur blir det med din förfekke då?

ja intresset verkar inte alls högt för denna helg då de verkar som alla är utan pengar :näsblod
Men jag smsar dej så får vi se hur de blir med förfesten...

ja intresset verkar inte alls högt för denna helg då de verkar som alla är utan pengar :näsblod
Men jag smsar dej så får vi se hur de blir med förfesten...
En pava dooleys med 2 sugrör o en köttbulle vi kan knuffa till varandra med näsorna???:pannkyss

:yoparty ...I'll try. Fakk det är så många godbitar som inte är 18 dock :huvet kör dom 18 i dörren på helenes krog?
Well, jag är 18 och på mig kollade ingen leg förra gången på Helens krog.

Edit: Fast jag håller nog med Ullis inlägg, som kom två efter mitt, faktiskt.

Last edited:

Men för H-TE!! Ska du fixa nåt med tjejerna får de ju ändå vara lovliga!!

Blir det småbrudar så kan du & alla andra gubbsjuka jävlar parta tillsammans....själv delar jag inte lokal med er.

Blir det småbrudar så kan du & alla andra gubbsjuka jävlar parta tillsammans....själv delar jag inte lokal med er.

Är inte förvånad med tanke på andra inlägg rörande tjejer ifrån IM...:rolleyes:

:D jag missa att han skrev om småbarn...vet att helens krog släpper nog in alla eftersom dom har dåligt med gäster pga av deras trevliga personal :(
Har pratat med dom eller i alla fall försökt 2 gånger och bådda personerna tål visst inte kritik för de lägger på luren i örat på en :huvet :D

IM kan ta med brudarna till Kikis på Kungsgatan ;) :tungan :tuttar

Ullis,millan o kakan.Jacke gillar gamla getter iaf :D .Nä men allvarligt,siliconbrudar med 14 hubba bubba i käften betecknar jag som jämbördiga med min dotter numera.Om IM e i rätt ålder så avundas jag honom,men jag e faktiskt mest intresserad av att få träffa hojfolk o tjabba lite.O sen knulla såklart:yoparty

Ullis,millan o kakan.Jacke gillar gamla getter iaf :D .Nä men allvarligt,siliconbrudar med 14 hubba bubba i käften betecknar jag som jämbördiga med min dotter numera.Om IM e i rätt ålder så avundas jag honom,men jag e faktiskt mest intresserad av att få träffa hojfolk o tjabba lite.O sen knulla såklart:yoparty

Jag går på samma linje som dej, fast jag kan nog nöja mej med lite petting & sixtynine :drool

fakk... jag måste jobba. så det vart ingen sh/snuskpub för min del.

men, jag kan ju vara jourhavande sh-taxi - jobbar ju som taxislusk på kvällar/helger för värmdö taxi, bara slå en pling på jobbmobilen 0708357006, så åker ni på röd taxa (ingen framkörningsavgift samt 30% lägre taxa än de andra bolagen) + att vi kan surra lite hoj...eller om ni behöver en extra knutte till dubbelmackan.

:yoparty

Jag går på samma linje som dej, fast jag kan nog nöja mej med lite petting & sixtynine :drool
E du nyduschad ställer jag upp på d mesta vettu.En TIK-are bromsar ju inte ens för att blanda lite rött med vitt (if you know what i mean) he he.:rolleyes:

fakk... jag måste jobba. så det vart ingen sh/snuskpub för min del.

men, jag kan ju vara jourhavande sh-taxi - jobbar ju som taxislusk på kvällar/helger för värmdö taxi, bara slå en pling på jobbmobilen 0708357006, så åker ni på röd taxa (ingen framkörningsavgift samt 30% lägre taxa än de andra bolagen) + att vi kan surra lite hoj...eller om ni behöver en extra knutte till dubbelmackan.

:yoparty
Fan va schysst,värsta jultomten ju.Hänger du på o frontar genom ytterdörren o tar första svingen av kaveln oxå för en tia i dricks???:näsblod

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...