R1Lillen skrev:2618859mycket trevligt att träffa så många här ifrån.. tyvärr kom vi lite sent pga vi kollade på iron maiden i globen innan..
får kika upp på några fler pub kvällar![]()
Har försökt att skicka PM till dig.. Verkar inte fungera!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1Lillen skrev:2618859mycket trevligt att träffa så många här ifrån.. tyvärr kom vi lite sent pga vi kollade på iron maiden i globen innan..
får kika upp på några fler pub kvällar![]()
Mrnice80 skrev:2619352Nu är man hemma igen efter helgens festande.
Sliten och grann.
Har en del kort som jag tänkte ladda upp från både förfesten och en del från Tivoli.![]()
BadToy skrev:2619594Roller blir hämtadSkoja bara fast hn såg lite sliten ut när han lunka hem
Ullis skrev:2619596Himla tur att Roller aldrig löste ut sina beställda drinkar & att skägget var nykter. Hade väl slutat på Karolinska annars.
Nihlen skrev:2620178Ser fram emot lite bilder! vek av ganska tidigt då jag inte ville vara packad på jobbet igen.
Tare lugnt så kanske vi ses på nästa SH-partaj![]()
![]()
BadToy skrev:2619594
& vad har Bobo i kikarn?
![]()
watson skrev:2620410Jag skulle snarare vilja veta vad min man och Shirin har i kikaren?!![]()
/Carin
Nursey skrev:2620472Men Carin :O Du satt ju mittemot..tror tom vi pratade om dig (BRA saker :japp)![]()
Jag som satt här o var så glad att jag inte fastnat på bild...så var det en profilbild med..my favorite![]()
![]()
RoLLER skrev:2620227
Jag hörde att Benkar sa nåt i stil med "Du ser radiostyrd ut RoLLER"Då var det va lika bra att lunka hemåt så man inte skämde ut sig mer än nödvändigt.
![]()
RoLLER skrev:2620227Då var det va lika bra att lunka hemåt så man inte skämde ut sig mer än nödvändigt.![]()
Ullis skrev:2623298Testing, testing.
edit: Funka fint. Har du rätt format då?
RoLLER skrev:2620227Haha, mjoo... jag kände igen bilderna på hur baren såg ut
Jag hörde att Benkar sa nåt i stil med "Du ser radiostyrd ut RoLLER"Då var det va lika bra att lunka hemåt så man inte skämde ut sig mer än nödvändigt.
![]()
Grima bilder btw. Taget med Nikon D200?
Just ja! dom där drinkarna ja....Jag skulle bara hämta visakortet för att betala, när jag kom tillbaka till baren va inte bartendern kvar och groggarna va bortplockade. Och det tackar jag för!!!
Ullis skrev:2623298Testing, testing.
edit: Funka fint. Har du rätt format då?
Teo skrev:2623519Varför var det aldrig något folk på tivli? Bra lokal, hyfsat läge och öppet till 3. Hajar inte vad de gjorde för fel.
Teo skrev:2623519Varför var det aldrig något folk på tivli? Bra lokal, hyfsat läge och öppet till 3. Hajar inte vad de gjorde för fel.
hahaha...näe..hehehe..jag gjorde nästan samma misstag första gången jag kom till tivoliTeo skrev:2623519Varför var det aldrig något folk på tivli? Bra lokal, hyfsat läge och öppet till 3. Hajar inte vad de gjorde för fel.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |