lady skrev:2617831Det här kallar jag rediga karlar![]()
VÄL tilltagna herrar åtminstone...
-@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lady skrev:2617831Det här kallar jag rediga karlar![]()
d1ce skrev:2617977VÄL tilltagna herrar åtminstone...![]()
-@

Nåja, slutet gott - allting gott.Lord Adrian skrev:2618070Du är bara avundsjuk, ditt lilla blöjeksem.![]()
men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon
?Nursey skrev:2618707Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er
Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet..du får la ringa när du vill ha din bil
men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon
. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar
?

Jättelänge sen ju !EBS skrev:2618711Hahaha!
Måste ha varit roligt för dig att sitta i en bil med 5 fyllon som alla ville olika saker.![]()
![]()
Tack så mycket för skjutsen hem. Du är en ängel!
Tack alla andra för en trevlig kväll!![]()
/Emil
(Carin o Johan ni är fetinräknade där :japp
)Angel1000 skrev:2618539Jackan återfunnen!!!![]()
Tack för visad förståelse när jag rände runt och letade som en besatt, och tack alla som hjäpte till.
Jackan hittades av DJ:n när han skulle gå hem strax efter tre. Den låg i en för mig okänd vrå i det som brukar vara garderoben. Undrar hur den kommit dit?Nåja, slutet gott - allting gott.
Tack för en trevlig förfest Larzon!![]()
!watson skrev:2618851Det var hysteriskt roligt att försöka prata med Jossan. Fick du ur henne nå kloka ord? Jag missa helt![]()
.
/Carin
Kapten Blåskägg skrev:2615007![]()
Du kexet, den kvällen kostade mig 2500 kr så lite uppskattning vore på sin plats![]()

watson skrev:Skönt att se att det gamla gardet från BC orkar smyga sig ner till "Tivoli" oxå. Pubarna är sig inte lika utan radarparet Betsy och Prillan. Puss i jumsken på er! Julfest?!![]()
Julfest? Varför inte?
Nursey skrev:2618707Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er
Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet..du får la ringa när du vill ha din bil
. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar
?
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|