SH / Bike PUB 18/11-06

Nitrogen skrev:
2614874 Den här gången tar du dina hotshots och håller dig jäääävligt långt borta från mig :tungan

:rofl :rofl :rofl
Jag tänkte vara nykter denna gång men nästa gång ska jag bli karatefull igen. Jag kanske dock kan få påminna dig om att du inte hade några större synpunkter på hotshots den kvällen, vi vet ju båda att du ääääälskar hotshot :D

Kapten Blåskägg skrev:
2614959 :rofl :rofl :rofl
Jag tänkte vara nykter denna gång men nästa gång ska jag bli karatefull igen. Jag kanske dock kan få påminna dig om att du inte hade några större synpunkter på hotshots den kvällen, vi vet ju båda att du ääääälskar hotshot :D
Bara tanken på hotshots får mig att vilja kaskadkräkas. :gnissla

KalleNorton skrev:
2614973 Vad kostar ölen? :gnissla
40-45:-... typ.

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2615007 :mad:
Du kexet, den kvällen kostade mig 2500 kr så lite uppskattning vore på sin plats :D

Aha, var det DEN kvällen hahaha.
De var då jag tyckte du var rena rama trollpackan som fixade fram shots bakom ryggen. Hemligheten var väl en bricka med 20 shorts på bordet som jag aldrig såg :gnissla

Nitrogen skrev:
2615023 Ja, och korv bjöd du på efteråt också [infoga valfritt snuskigt skämt].
:pannkyss

Å det var då behoven utfördes bakom korvkiosken & körkortet försvann :D

*men återfanns av kioskägaren, BAKOM kiosken....hoppas han hade handskar på sej då han plockade upp det*

Ullis skrev:
2615030 Aha, var det DEN kvällen hahaha.
De var då jag tyckte du var rena rama trollpackan som fixade fram shots bakom ryggen. Hemligheten var väl en bricka med 20 shorts på bordet som jag aldrig såg :gnissla

Kolla Elin, det finns faktiskt folk som i efterhand kan uppskatta några stänkare. :yoparty
Nja man börjar med att beställa 8 st, sen gör man klart för barnissen att det är kontinuerlig langning som gäller fram till stängningsdags.

Ullis skrev:
2615041 Å det var då behoven utfördes bakom korvkiosken & körkortet försvann :D

*men återfanns av kioskägaren, BAKOM kiosken....hoppas han hade handskar på sej då han plockade upp det*

Jaha, oväntat att det skulle spinnas vidare på detta :hihi

Är det någon idé att jag säger att jag slog en drill bakom kiosken och inget annat :va

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2615049 Kolla Elin, det finns faktiskt folk som i efterhand kan uppskatta några stänkare. :yoparty
Nja man börjar med att beställa 8 st, sen gör man klart för barnissen att det är kontinuerlig langning som gäller fram till stängningsdags.
Några stänkare? Nog för att jag var full, men jag vill minnas att det var ett par fler än några. :tungan

Ullis skrev:
2615030 Aha, var det DEN kvällen hahaha.

det var ju en oväntad hemlighet må jag säga....

Nitrogen skrev:
2615061 Några stänkare? Nog för att jag var full, men jag vill minnas att det var ett par fler än några. :tungan

Tja, hur många får man för 2500 spänn då? :tungan

Nitrogen skrev:
2615065 Hahaha det finns så mycket fyndigt att skriva om det, men jag låter bli.

Jag tror du kan luta dig tillbaka och njuta av hur min omgivning spinner vidare på detta, tack igen, tack som fan :pannkyss

Last edited:
Hela SH-pub kvällen kan bara sluta på ett sätt.. :rolleyes:
Riktigt jävla kul låter det som.. :tummenupp

njelger skrev:
2615082 med eller utan shorts?

:rofl :rofl :rofl
NU såg jag det, nej det var utan shorts :D

Nitrogen skrev:
2615071 Med ett par GT i beräkning, skulle jag tro att vi fick åtminstone 12 st. :rolleyes:

Gin är som mjölk, finns alltid hemma och smakar alltid bra :)

Mrnice80 skrev:
2615097 Hela SH-pub kvällen kan bara sluta på ett sätt.. :rolleyes:
Riktigt jävla kul låter det som.. :tummenupp

Brukar vara roliga kvällar med hyggliga fyllor :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...