SH-beroende

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Hur gör man för att inte sitta här dagarna i ända?
Snart blir det ett riktigt problem, har tom nästan slutat porrsurfa :galen
När det är svårt att låta bli trådar som "kylning av 720-liters akvarium" etc börjar man undra... Det är ju så roligt att kasta ur sig åsikter till hö och vä.
Är jag normal?

Nej du är inte normal , Men det betyder att jag inte heller är normal.

General E skrev:
När det är svårt att låta bli trådar som "kylning av 720-liters akvarium" etc börjar man undra... Det är ju så roligt att kasta ur sig åsikter till hö och vä.
Är jag normal?

Du delar det med 20000 till. Ungefär.

Klart det är normalt. Alla dessa löljiga påhitt måste man ju bara lägga sig i. Seriös är man ju på jobbet så det räcker.

General E skrev:
Är jag normal?

Du skulle ha varit med på den gamla goda tiden när det dessutom fanns en räknare för alla post man hade gjort. Då var det ett jävla liv här, men nu är det inte ett dugg bättre men man vet vilka som inte jagar post's iaf :3freak

General E skrev:
Är jag normal?

Vem är normal? :va

Fluxir skrev:
Vad är Normalt? :rolleyes: :va

Normal people worry me.

SH.com är satans påfund och vi kommer alla hamna i skärselden för all den värdefulla tid vi pinkar ner i det binära IP-träsket. Swedie kommer att bli en überlord en solig dag med mycket blixtar från en klar himmel och vi kommer alla slutligen bli inlåsta i en stor gul lagerlokal gjord i tegel med vadderade insidor där vi kommer att tjafsa ihjäl oss i klassiska ämnen som om Ducati har själ, Honda har bäst kvalitet, hur man smörjer en kedja och vilken olja man ska använda.

Men det kommer att vara värt det. Tro mig. :nicka

/:cdevil

P.S. Trumvirvel + hihat någon?

Fluxir skrev:
Nej... men det är inte jag heller, så det gör inget, vi kan mysa endå.. :pannkyss

:fyllisar :banana :smasha :wiggle
oh shit...nu satte jag nog för många smilisar :(

Alltså jag tror jag är ansvarig för att vi var tvungna att byta server. Sitter ju och uppdaterar sidan 5 gånger i sekunden. När jag ska fara bort så är det inte ovanligt att jag tar på mig jackan, går och kollar om det hänt nått nytt, tar på mig skorna, går och kollar om det hänt nått nytt, tar på mig mössa, går och kollar om det hänt nått nytt.

honkiie skrev:
Alltså jag tror jag är ansvarig för att vi var tvungna att byta server. Sitter ju och uppdaterar sidan 5 gånger i sekunden. När jag ska fara bort så är det inte ovanligt att jag tar på mig jackan, går och kollar om det hänt nått nytt, tar på mig skorna, går och kollar om det hänt nått nytt, tar på mig mössa, går och kollar om det hänt nått nytt.

Ja, det är inte roligt nu när man bara kan uppdatera "visa nya inlägg" vart 20:e sekund. :huvet :huvet :huvet

honkiie skrev:

Jag tror att du behöver hjälp...

Zee skrev:
Normal people worry me.

SH.com är satans påfund och vi kommer alla hamna i skärselden för all den värdefulla tid vi pinkar ner i det binära IP-träsket. Swedie kommer att bli en überlord en solig dag med mycket blixtar från en klar himmel och vi kommer alla slutligen bli inlåsta i en stor gul lagerlokal gjord i tegel med vadderade insidor där vi kommer att tjafsa ihjäl oss i klassiska ämnen som om Ducati har själ, Honda har bäst kvalitet, hur man smörjer en kedja och vilken olja man ska använda.

Men det kommer att vara värt det. Tro mig. :nicka

/:cdevil

P.S. Trumvirvel + hihat någon?
+ En diskussion om hur man bäst tar bort popnitar. :rolleyes:

Man spelar rock för dem! :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...