SH behöver moderatorer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej, sportbike tackade för sig efter ett prat med honom på kvällen nyss. Han har dåligt med tid att orka med och kolla trådar / inlägg och hantera dispyter som ofta kan bli tråkiga. Han har gjort ett grymt jobb, men han förtjänar semester :tummenupp Jag kan ju säga att jag själv ofta åker på samma skit med dispyter där man ska få veta hut. Så sent som idag tyvärr, fast jag kan inte lämna skepp bara så där. :-P Jag får ju inse att jag gör misstag ibland och ursäkter delas ut när jag inser att jag kan ha gjort fel. Som idag. Alla måste få "skoja", men med rimlighet såklart! Det manar ju åt vinter som sagt och folk blir extra känsliga.

Kan säga att det inte är lätt att driva SH med familj o ungar osv att oxå ansvara för. Så ibland har jag dålig koll på exakt vad för "tråd" som gäller genom en tråd, och vad som är OK osv. Ni som rapporterar inlägg gör ett jättebra jobb, för utan att ni rapporterar inlägg så kan mycket gå missat. Allting tittas på, och ibland görs det som önskat ibland inte. Men överlag hoppas jag allting blir OK för alla parter.

Som moderator får ska du moderera med så bra moral och etik som möjligt, men inte religiös, men även med lyhördhet inför vad folk "egentligen" vill. Ibland är det inte alltid "hatarna" som bör få vägen utan bäst är att moderera bort alla "troll", från båda håll så att säga.

Det är obetalt jobb, och 0 minuter i uppsägningstid :D

Det enda jag begär är väl att den som vill vara moderator bör ha lite erfarenhet att forum och gärna känt av SH under några år för att veta hur gången / tonen är. Det ska få vara lite fritt, men samtidigt inte gå för långt.

Det gäller i huvudsak moderering av MC-relaterat och eventuellt i Filmer och bilder.

Skicka PM om du är intresserad av ett otacksamt jobb ;)

Mvh!

Tycker att nån borde se över OT-delen, alla ligga-trådar börjar bli rätt tröttsamma, känns som det är 5-åringar på forumet.

Kan inte du gör a det då? Samt återinbjuda Mackan, Dominator Rocks, Nyteknik och de andra gubbarna som höll igång lite?

Hahahaa,ställa upp gratis!Enda som tjänar peng är du swedie,inget illa menat,luktar carema......
Du jag äger inte SH längre. så jag tjänar inga pengar på någin inkomst sh har, mer än att jag får en.peng för att jag trots allt är ansvarig admin fortfarande.

Du jag äger inte SH längre. så jag tjänar inga pengar på någin inkomst sh har, mer än att jag får en.peng för att jag trots allt är ansvarig admin fortfarande.

Kan du inte säga upp dig då, eller vad har du skrivit på för papper?

Kan inte du gör a det då? Samt återinbjuda Mackan, Dominator Rocks, Nyteknik och de andra gubbarna som höll igång lite?
Jag hade säkert kunnat moderera forumet, men knappast på heltid.

Även om jag är inloggad mycket så är jag knappast vid datorn hela tiden...

Ja om folk kunde ge fan i att skriva ligga? till alla tjejer vore det mycket trevligare.

Jag håller med! Jag har länge stört mig på detta omogna beteende som folk tror man kan ursäkta med att "man alltid gjort så" med nya kvinnliga medlemmar på SH.

Det är inte ett civiliserat beteende och bör modereras hårt. Jag kan rentav gärna ta på mig uppgiften för detta om så skulle krävas.

Jag håller med! Jag har länge stört mig på detta omogna beteende som folk tror man kan ursäkta med att "man alltid gjort så" med nya kvinnliga medlemmar på SH.

Det är inte ett civiliserat beteende och bör modereras hårt. Jag kan rentav gärna ta på mig uppgiften för detta om så skulle krävas.

Ja inte fan går man fram till sin nya kollega på jobbet o smackar henne på röven o frågar om man ska ligga.
Man väntar väl ändå minst en vecka o spanar in henne ordentligt först :confused:

:tummenupp

:tummenupp

Hade det inte funnits folk som gör sånt gratis hade det inte funnits måga diskussionsforum i Sverige. Inte många idrottsföreningar heller etc.
PRO,here we com.....

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien