Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:bjum bjum ... jag längtar......
/Nitrous
Jag är väl en utav "spökbetalarna", var inne på posten och pröjsade nyligen. Får väl hoppas att inte gruppen jag ska köra i blir fullbokad innan ni får in uppgifterna om mig bara....Nitrous skrev:Det har kommit in tre spökbetalare idag, alla uppgifter saknas om inbetalare!
Detta kan bero på att personerna gjorde inbetalningen över disk hos Svensk Kassaservice eller liknande.
Isåfall kommer vi att får uppgifterna med post från PostGirot och det tar några dagar extra.
/nitrous
1. Vet ej, men jag kommer att köra med mitt slip-on.HansJ skrev:OK, lite idotfråga, men kanske någon har lite upplysning? RRhojar är OK i fria klassen men max 95 dB? Slipper jag byta till originalsystem så är jag glad, gjorde det i "onödan" till Sviestad körning.
1 Hur hårda är de på Kinnekulle?
2 Exakt hur görs mätningen, avstånd, varvtal etc? Godkänd på SBP, räcker det?
3 Tips om man kan mäta innan någonstans?
/Hasse
HansJ skrev:OK, lite idotfråga, men kanske någon har lite upplysning? RRhojar är OK i fria klassen men max 95 dB? Slipper jag byta till originalsystem så är jag glad, gjorde det i "onödan" till Sviestad körning.
1 Hur hårda är de på Kinnekulle?
2 Exakt hur görs mätningen, avstånd, varvtal etc? Godkänd på SBP, räcker det?
3 Tips om man kan mäta innan någonstans?
/Hasse
Tack för info, erkänner att jag inte sökte (vilket jag brukar göra), trodde det var individuellt från arrnangör till arrangör. Som vanligt får man dock bra svarhåkan skrev:Enligt SVEMO's regler, 10m från bankante, som jag skrivit i alla möjliga andra trådar så klarar de flesta slipon detta. 95dB vid förbifart, 102dB vid stillastående 7000rpm 4cyl/4takt 5000rpm2cyl/4takt...
Akrapovic helsystem på R6:a låter ca 90-92dB vid förbifart
Blue_F skrev:finns det några minimikrav på hojen och förkunskaper? hur lugn är den lugna gruppen? tog kortet i våras och kör begränsad (25Kw). blev tippsad om denhär körningen och funderar på att delta...
Blue_F skrev:finns det några minimikrav på hojen och förkunskaper? hur lugn är den lugna gruppen? tog kortet i våras och kör begränsad (25Kw). blev tippsad om denhär körningen och funderar på att delta...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |