SF bygge

Tjena !!

Ny Fightare här !

Den här länken är ruskigt effektiv

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55007

Annars föreslår jag att kolla runt bland lokala handlare, styren finns till priser runt 700 och uppåt. Fästen brukar de sälja på samma ställen. Se till att få fästen som stämmer överens med styrets tjocklek, finns två versioner. En som är 22mm nånting och en sk. fatbarmodell på 28mm nånting. Sistnämda har inte den så kallade "fågelpinnen". Styrkrona får du nog borra den du har eller likvärdig. Tror inte att det finns att köpa, kolla E-bay jag köpte en begagnad där till min fighter. Sen behöver du ny kopplingsvajer/slang och ny bromsslang. Gaswire brukar räcka till om man drar om dem. Bara skruva och testa, och framför allt lycka till. Gott med mer fighters !!! :yoparty :tummenupp
/RND

RND skrev:
2128550 Tjena !!

Ny Fightare här !

Den här länken är ruskigt effektiv

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55007

Annars föreslår jag att kolla runt bland lokala handlare, styren finns till priser runt 700 och uppåt. Fästen brukar de sälja på samma ställen. Se till att få fästen som stämmer överens med styrets tjocklek, finns två versioner. En som är 22mm nånting och en sk. fatbarmodell på 28mm nånting. Sistnämda har inte den så kallade "fågelpinnen". Styrkrona får du nog borra den du har eller likvärdig. Tror inte att det finns att köpa, kolla E-bay jag köpte en begagnad där till min fighter. Sen behöver du ny kopplingsvajer/slang och ny bromsslang. Gaswire brukar räcka till om man drar om dem. Bara skruva och testa, och framför allt lycka till. Gott med mer fighters !!! :yoparty :tummenupp
/RND

Stye hittade jag för 395kr Styre Tomaselli duger det ?, Jag ska borra i styrkronan och jag tror vajrarna räcker. Har också hittat ett twin light för 695kr och gummi handtag för 160kr. sen måste jag komma på hur man ska göra så att hastighetsmätaren och blinkers sitter fast som det ska vara :3freak

Isak

OccT skrev:
2129022 Stye hittade jag för 395kr Styre Tomaselli duger det ?, Jag ska borra i styrkronan och jag tror vajrarna räcker. Har också hittat ett twin light för 695kr och gummi handtag för 160kr. sen måste jag komma på hur man ska göra så att hastighetsmätaren och blinkers sitter fast som det ska vara :3freak

Isak

Kolla även om du måste byta till länger bromsslangar, kopplings- och gaswire likaså. Originalen kan nämligen bli för korta när du byter till crosstyre.

//Eric

Jag ska beställa styre och handtag idag och har original strålkastarn tillsvidare. Några tips hur jag ska ha hastighetsmätarn och blinkersen ?

bilder på NSR_MANs nsr med original strålkastaren

Bifogat

• nsr.org.jpg
    nsr.org.jpg
    15.6 KB · Visningar: 180
  • NSR.ORG2.jpg
    NSR.ORG2.jpg
    18.4 KB · Visningar: 177
Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...