OccT
Ny medlem
Hej, Jag ska bygga om min nsr till sf men vet inte vart man kan köpa styre och allt annat till bäst pris, tips ?
Isak
Isak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RND skrev:2128550Tjena !!
Ny Fightare här !
Den här länken är ruskigt effektiv
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55007
Annars föreslår jag att kolla runt bland lokala handlare, styren finns till priser runt 700 och uppåt. Fästen brukar de sälja på samma ställen. Se till att få fästen som stämmer överens med styrets tjocklek, finns två versioner. En som är 22mm nånting och en sk. fatbarmodell på 28mm nånting. Sistnämda har inte den så kallade "fågelpinnen". Styrkrona får du nog borra den du har eller likvärdig. Tror inte att det finns att köpa, kolla E-bay jag köpte en begagnad där till min fighter. Sen behöver du ny kopplingsvajer/slang och ny bromsslang. Gaswire brukar räcka till om man drar om dem. Bara skruva och testa, och framför allt lycka till. Gott med mer fighters !!!![]()
![]()
/RND
OccT skrev:2129022Stye hittade jag för 395kr Styre Tomaselli duger det ?, Jag ska borra i styrkronan och jag tror vajrarna räcker. Har också hittat ett twin light för 695kr och gummi handtag för 160kr. sen måste jag komma på hur man ska göra så att hastighetsmätaren och blinkers sitter fast som det ska vara
Isak
OccT skrev:2128367..till bäst pris, tips ?
granath_ skrev:2129672gör som jag, handla cross grejer![]()
visst det blir ett par timmars putsning, men det är ett alternativ när man är fattig student.
jag handlade hos traktens cross-dåre, massor med beg. grejerOccT skrev:2130116Var kan man handla cross grejer då ?![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |