sexy biatches!!!

Jag kände bara någon rycka i tröjan annars hade jag missat honom :) Men iofs så var jag ju lika otrevlig som alla andra från sh genom att inte hälsa på dom ;)

Tycker också det var väldigt lite SHtröjor, inte ens Swedie hade ju på sej nån? :va?
Jag hade min, The Wanderer hade sin, Zeb_Macahan hade sin och sen träffa vi nån vid nickname ReDan. Tror jag? O Kryptoniten också. Osså nåra mer som jag glömt namnet på.

Last edited:
Tuppen i mitten åker Husaberg å är pozerwannabe :) De var söta, så det "fick" oxå vara med på kortet :tungan

Badkarma skrev:
Hönan på höger sida känner jag igen, hon bor på Östermalm i stan. Sen gillar hon Suzuki bättre :yoparty . Trevlig tjej :tuttar

Tinatjejen skrev:
Tror jag såg Oljekyld och Tom åxå, men mest i ögonvrån.. å sen var de puts väck.
Penguin och Spyhrna ville ha parkeringsrutan som jag stod och vaktade. Dock hade jag redan blivit uppretad av tönting rejsbussförare som tyckte jag skulle flytta på mig, annars skulle han köra på mig.
Neeeej, inte en P-rutevaktare. Börjar bergis McDonaldsbesöket med att ta en plats också medans nån annan köar för maten.
Antingen är man på plats vid rätt tillfälle eller så blir man överkörd, jag skulle nog reagerat som rejsbussförarn om jag var där. :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT