Therudeboy
Guest
Jag kände bara någon rycka i tröjan annars hade jag missat honom
Men iofs så var jag ju lika otrevlig som alla andra från sh genom att inte hälsa på dom 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:
Dee_cati skrev:Du får be kameramannen göra rent linsen nästa gång, det har fastnat nåt skit på kortet mellan damerna![]()
Tom Byron skrev:
Badkarma skrev:Hönan på höger sida känner jag igen, hon bor på Östermalm i stan. Sen gillar hon Suzuki bättre. Trevlig tjej
![]()
Tom Byron skrev:Tuppen i mitten åker Husaberg å är pozerwannabeDe var söta, så det "fick" oxå vara med på kortet
![]()
Tom Byron skrev:Tuppen i mitten åker Husaberg å är pozerwannabeDe var söta, så det "fick" oxå vara med på kortet
![]()
nomolas skrev:Vart köper man sporthoj tröja????
Neeeej, inte en P-rutevaktare. Börjar bergis McDonaldsbesöket med att ta en plats också medans nån annan köar för maten.Tinatjejen skrev:Tror jag såg Oljekyld och Tom åxå, men mest i ögonvrån.. å sen var de puts väck.
Penguin och Spyhrna ville ha parkeringsrutan som jag stod och vaktade. Dock hade jag redan blivit uppretad av tönting rejsbussförare som tyckte jag skulle flytta på mig, annars skulle han köra på mig.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |