Sexualupplysning ala Uganda.

En mycket obehaglig person som påstår sig bekämpa HIV, men samtidigt motarbetar användning av kondomer.

Nästan skrämmande hur inskränkta folk kan vara :dummer

Remixen är ju bra iaf:tuttar

Någon har troligen laddat hem lite mycket tysk gaybajsporr...

Min favorit är när Ahmadinejad sa att de inte hade homosexualitetsproblemet i Iran då det var förbjudet...

Last edited:
Sen är ju utbildningsnivån där nere lite si så där så man blir ju inte förvånad...

A den är skön, kul när de informerar allmänheten om sådana grejer utan att ha nå kunskap om det.

Finns hur mycket homosexuella som helst i Iran, och eftersom de blundar tror vissa äldre lågutbildade trångsynta att det inte existerar några homosexuella personer i landet. Finns mycket bögar och flator i Iran

HAHAHA!
Kul som fan.
Men det vet vi väl alla, att homosexuella är skitfarliga?
Allt det gör är att fista och äta bajs, till förtret för sig själva...:rolleyes:

Nu blev jag fan förbannad! Du har gjort reklam för dig själv som särskrivare, men jag inte sett enda inlägg där du särskriver. Jävla rasist.

On-topic så får jag känslan av han överdriver medvetet. Lite som nå´n amerikansk TV-preacher/healer.

Nu blev jag fan förbannad! Du har gjort reklam för dig själv som särskrivare, men jag inte sett enda inlägg där du särskriver. Jävla rasist.

On-topic så får jag känslan av han överdriver medvetet. Lite som nå´n amerikansk TV-preacher/healer.

Men det sköter ju du redan så bra, så han behöver inte göra det längre! :D

A den är skön, kul när de informerar allmänheten om sådana grejer utan att ha nå kunskap om det.

Vaddå?! Han hade ju stenkoll. Gay-snubbarna äter bajs och fistar varandra så hårt att droger måste användas (och de tycker om det)... Mycket informativ film! :tummenupp

:banana

Jag är ju o med veten.
Det är där för.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP