sexparty, hur oskyldigt är det?

jävla_typ

Helt enkelt
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
suzuki...svart..
finns det någon tjej på forumet som varit på ett "sexparty" där endast tjejer medverkar och någon som demonstrerar dildos och andra sexhjälpmedel är inbjuden? partyt ska hållas hemma hos min flickväns tjejkompis. jag är rädd att jag var för hård mot henne när jag förklarade att jag inte vill att hon ska gå på sån skit. hon säger att man bara dricker vin och fnittrar lite. är det så oskyldigt som hon säger eller vad händer egentligen? jag blev inte glad när hon sa att hon skulle på sexparty. heter det sexparty över huvud taget eller finns det något annat namn för det?

Vad spelar det för roll?? - låt henne ha lite roligt, vi lever på 2000-talet.

jävla_typ skrev:
finns det någon tjej på forumet som varit på ett "sexparty" där endast tjejer medverkar och någon som demonstrerar dildos och andra sexhjälpmedel är inbjuden? partyt ska hållas hemma hos min flickväns tjejkompis. jag är rädd att jag var för hård mot henne när jag förklarade att jag inte vill att hon ska gå på sån skit. hon säger att man bara dricker vin och fnittrar lite. är det så oskyldigt som hon säger eller vad händer egentligen? jag blev inte glad när hon sa att hon skulle på sexparty. heter det sexparty över huvud taget eller finns det något annat namn för det?

jävla_typ... medverkar och någon som demonstrerar dildos och andra sexhjälpmedel är inbjuden? partyt ska hållas hemma hos min flickväns tjejkompis. jag är rädd att jag var för hård mot henne när jag förklarade att jag inte vill att hon ska gå på sån skit. hon säger att man bara dricker vin och fnittrar lite. [/QUOTE skrev:
Jag var på ett sådant som en polares syrra arrangerat.. Det var en av hennes grannar som var där och demonstrerade prylar.
Totalt harmlöst.
Din flickvän förtjänar nog en ursäkt.
...Det heter iofs Sexparty men är egentligen som ett Tupperwareparty men plastlådorna utbytta mot sexleksaker och kaffet mot vin..

Edit1: Demonstrationen av prylarna gick ut på att de skickades runt. Knappast någon ormgrop där de toksexar med prylarna.

Mitt överlägset bästa minne från den kvällen är polarens min då hans syrra undersökte olika dildos. Själv garvade jag bara men polaren som är en i raden med osäkra pojkar utan självkänsla svartnade nästan i uppsynen när han såg både syrra och flickvän nyfiket studera alla dessa hjälpmedel..

Last edited:
Vafan tror du att dom gör då? Vad är du rädd för? Att din tjejs polare hyrt in fem brunstiga Chippendales som sätter på varenda brud på partyt?

Lever du på 1800-talet?

Hehehe... jag vet ett o annat såntdär sexparty som har varit riktigt trevligt :D OCH det har inte varit som ni beskriver det. (Ja, det börjar oskyldigt med att någon försöker kränga en å annan pryl)

Vill inte förstöra era andras idéer om hur sexpartyn är... men som någon sa, vi lever på 2000 -talet.

Zilversurfer skrev:
Vad spelar det för roll?? - låt henne ha lite roligt, vi lever på 2000-talet.

Precix!
även om hon skulle göra nåt (vilket inte är troligt på ett sånt där "tupperwareparty") så kan du inte göra nått åt det!!!
:7peta Devis:
"Om nån "snor" kärringen, det skiter jag i!
Men om dom snor hjulmuttern på hojjen , Då smäller det direkt!"

:fatta! Hjulmutter har nämligen ingen egen vilja!

Det är nog dags att börja se över kontrollbehovet o kanske börja lita på sin partner. :tummenupp

jävla_typ skrev:
jag är nog fan det. jag ska be henne jättemycket om ursäkt. jag visste fan inte att det var så oskyldigt.

Jag har hållt såna partys :tungan dvs, demat själv för ett gäng fnittriga töser.
Du behöver inte oroa dig ett dugg! Inga män är tillåtna på dessa partys.
Man lämnar en beställning till demaren på saker man vill köpa...alltså hon, flickvännen kommer inte hem med väskan full med saker som får dig att få ångest... :hihi
Allvarligt, prata med henne först om det kanske är så att ni tillsammans vet nån kulig sak som kan piffa ut tillvaron så kan hon ju i lugn o ro kika på det på partyt. Mycket roligare än att klampa in på en sexbutik och stå där och klämma och känna med Kreti & Pleti flåsandes bakom axeln...

Have fun! :)

De erfarenheterna jag har är bara bra =) Om än lite svidande i plånboken efteråt, okej, kanske nån annanstans oxå. Närå, det är bara sköj. Fler tjejer borde gå!

Min kompis mamma var på sånt när vi var yngre, vi kollade in i fönstret, de satt mest och babblade och drack vin, så var det en tjej som visade alla leksaker, sen fick de känna på de själva och så.

Tror nog du kan släppa iväg din tjej utan att vara orolig. :tummenupp

jävla_typ skrev:

Sexparty kallas det och det är som din tjej sa ett gäng tjejer som dricker vin och fnissar över allt som finns...och har du tur kommer hon hem med något roligt som ni bådda kan njuta av :)
Så du får nog ta å be henne om ursäkt anser jag i alla fall...

Borde kanske fråga ngn som är med i facket de verkar att ha god erfarenhet, de köpte ju leksaker för 130000 (sek) i Trollhättan. :3freak

jävla_typ skrev:

Imorgon kl 20.00 på kanal 4 kommer ett reportage om detta!
Håll till godo... :)

Du har tittat på för mycket porrfilm... Be din flickvän om ursäkt nu så allt blir bra... :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!