"Sexigt sött eller slampstämpel?"

Jag har aldrig visat något för någon... Men där emot har jag losat mobil med intima bilder i... Känns så där... Jag uppskattar i alla fall bilder... Och tänker inte på om det är slampigt eller inte... Ser det bara som en uppskattning... Att hon vill något med mig...

McMiss: Detta med försiktighet kring utmanande bilder och hurvida vissa uppfattar en som slampig eller ej gäller också bilder i garaget på SH :rolleyes:

Skulle nog säga att det helt beror på bilden. Ligger hon naken med en dildo i hugget så känns det som lite mer än man förväntar sig att se så tidigt. ( som att låta barnen öppna godispåsen en torsdag. )

Är det där emot helt påklätt men sexigt och utmanande så är det bara positivt.

• Gilla
Reaktioner: Loy
Skulle nog säga att det helt beror på bilden. Ligger hon naken med en dildo i hugget så känns det som lite mer än man förväntar sig att se så tidigt. ( som att låta barnen öppna godispåsen en torsdag. )

Är det där emot helt påklätt men sexigt och utmanande så är det bara positivt.

Sen när är det fel med godis på torsdagar:va och det skulle nog se ganska konstigt ut fullt påklädd med en dildo i hugget:D

Du känner av själv hur pass seriösa ni är och hur långt du kan gå. Är du rädd skicka en "skämtsam" lättklädd bild utan ansikte. Så ser du hur han reagera ,om det är väl mött eller om du ska skita i det. :) Följ din tjejkänsla.

Ha så skoj på festen i morgon och lycka till! :tummenupp

jag skulle uppskatta en trevlig bild.. behöver inte trycka upp en bröstvårta precis men. :rolleyes:

slampigt, inte i mina ögon.

skulle aldrig visa nåt sånt för nån, har aldrig sett heller,, kanske en vanlig rätt upponer bild då man velat se hur hon ser ut.

sparas,, japp.. skulle finnas kvar tills mobilen pajar. :D

Hade jag fått en liten söt sexig bild i mobilen av en tjej så hade jag jublat. Men så tillhör jag åldersgruppen som för länge sedan slutat hoppas på att det ska inträffa. Fan .. vid min ålder går man t o m och irriterar sig på att det ses som negativt med lite sexuella trakaserier på arbetsplatsen, själv hade jag storeligen uppskattat en dylik trakasering alla dar i veckan :(
Visa bilden för någon annan? Nej, DEN hade jag behållit för mig själv likt en ogin smålänning.

Varför skicka mms?
Lägg sej på sängen och bresa med benen irl istället, det uppskattas mer.
Mms har aldrig behövts förr och behövs inte nu. Ni ältar ett problem som inte behöver finnas.

Önskar att folk kunde lägga ner sms och allt vad det heter över huvud taget. Det är ett vettigt kommunikationsmedel när man behöver stämma gemensamma beslut på avstånd när man befinner sig i miljöer där buller och oväsen gör telefonsamtal omöjligt. Annars kan de fara åt helvete. Det finns inget drygare, osexigare och mer dött sätt att kommunicera än med sms. Nästan helt befriat från sinnesintryck. Och så slutar det med att man sitter och analyserar, eftersom man inte kan höra till exempel vilket tonläge personen ämnade använda! :6surkart

Mina argument är obestridliga. Gör som jag säger.

Skönt att höra, ingen utveckling allt ska vara som det alltid har varit, hehe!
Nämen fan det är sant tråkigt att vika ut sig offentligt men ett digitalfotto idag är lätt använt fel så det spelar nog ingen roll var det fångas upp men man bör kanske känna sin flickvän eller pojkvän innan man börjar vika ut sig på fotton tillvarandra....

Hujj ja!

:D Hmmm, har nog ingen kvar i mobilen nu men vi får se. Vad önskas? ett par fina ben kanske? Det blir ju utgång i morgon & alkohol & mobilanvändande är inte alltid en bra kombination...:tungan

Jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som Money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!

. Porrbilder om han är idiot.
Om han är en idiot.

Sluta smöra tack,.
Till trådstartaren, följande gäller alla individer och beteenden:
Bete sig som det du vill bli behandlad som. I det här fallet - vill du bli behandlad som ett luder, bete dig som ett. Ingen kommer hindra dig, många kommer uppmuntra dig.

Sluta smöra tack,.
Till trådstartaren, följande gäller alla individer och beteenden:
Bete sig som det du vill bli behandlad som. I det här fallet - vill du bli behandlad som ett luder, bete dig som ett. Ingen kommer hindra dig, många kommer uppmuntra dig.

Smör e gött, shut up.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...