Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??
Elektron skrev:...OCH dessutom kan han meka OCH bygga hus OCH datorer OCH har en skön humor OCH är dösexig i blåställ OCH (censur) OCH...ge fan i o sno honom för han e min en sån kille har jag redan hehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??
Zephro skrev:Nästan varenda jävla dag dom senaste 12 åren, man blir inte ren om händerna förräns semestern är slut....![]()
MrRoos skrev:man kör ju inte sporthoj för att det är lättraggat...då hade man köpt en glidare, mitt råd är håll i henne hårt annars kommer pöbeln och tar henne![]()
_basse_ skrev:DET var ju en jävligt sexig bild![]()
Vaektra skrev:Nåja huvudsaken är väl att killar som kör hoj tycker det... för det gör ni väl
![]()
Zephro skrev:Nästan varenda jävla dag dom senaste 12 åren, man blir inte ren om händerna förräns semestern är slut....![]()
Ringo skrev:Fy fan, har du någon känsel kvar? En kompis som är bilmekaniker har elefanthud på handflatan. Mindre kul när han ska ta på kvinnobröst (vilket han inte får längre).
Kjelle skrev:medan läkare aldrig står med på Amelias listor? Diskriminering!!![]()
![]()
![]()
Rigge skrev:För att dom läser Amelia??![]()
Jonte*FZ6 skrev:De vetefan,,,,Har kört glidare i 3år tidigare o lättraggat? nja, hade ju iofs. en japsglidare varav man kanske klassades mer som gubbe.![]()
Kan ju dock berot på att man e stadgad sen 8år![]()
Men för de singlar så är det ju betydligt mer snygga brudar på sport/race träffarna än på de glidarträffar jag vart på....![]()
Felix skrev:Raggpotentialen är noll med hoj är min känsla.
1. Varmkör och ta på ryggskydd mm.
2. Ut och kör småvägar
3. Ställer in i hojen garaget
Inte på någon av de punkterna pratar man med töser...
_basse_ skrev:Ändå har du en Aprilia![]()
![]()
Brudarna borde jaga dig.......märkligt
Du kanske ska sakta ner lite.......Aprilian går ju rätt snabbt![]()
Felix skrev:Raggpotentialen är noll med hoj är min känsla.
1. Varmkör och ta på ryggskydd mm.
2. Ut och kör småvägar
3. Ställer in i hojen garaget
Inte på någon av de punkterna pratar man med töser...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |