Sexigt med sporthoj ?

Miss_Orchidee skrev:
Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??

det vet du ju att jag gör... men har laggt det där med overall åt sidan, det är opraktiskt.

Snickarbrallor å Collage tröja är mkt bättre.

jag har fresten en hög med blåa overaller om du vill ha... :wiggle

Mackz skrev:
Klart jag gör, det var det jag menade.
Att det är härligt att inte alla tjejer tycker att man är knäpp för att man mekar istället för att fika på stan.
Fika på stan är till för tjejer och deras fnittriga tjejpolare.....

Ska ja säga som fikar med alla gbg hojåkare... hehe...

Miss_Orchidee skrev:
Ne, men blå mek overall och lite svart olja, sån man blir när man mekat... mekar ni aldrig grabbar??
Alltid men aldrig med blå overall...

Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. :mattias

Emmi skrev:
Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. :mattias

Men om man jobbar på kontor och använder sina händer ständigt framför en dator hela dagen. Räknas det då?
Man måste ju ha fingerfärdighet för att hacka på ett tangentbord. Ju snabbare man hackar desto rappare och starkare fingrar. :hihi :rofl

ape skrev:
Men om man jobbar på kontor och använder sina händer ständigt framför en dator hela dagen. Räknas det då?
Man måste ju ha fingerfärdighet för att hacka på ett tangentbord. Ju snabbare man hackar desto rappare och starkare fingrar. :hihi :rofl

Bara om du har crossbrallor eller blåställ på dig :D

Emmi skrev:

Jaså? Låter som om det finns hopp för mänskligheten. ;)

Dagens mekande:
Byte av styrled på pappas gamla golf.

Imponderande va? Dock ej iförd overall...

...Hade visst stavat galet...

Last edited:
saft skrev:
Jaså? Låter som om det finns hopp för mänskligheten. ;)

Dagens mekande:
Byte av styled på pappas gamla golf.

Imponderande va? Dock ej iförd overall...

Nu skall jag meka på mig kläderna och köra hem från kontorsjobbet.

IvarS skrev:
Nee, "ska bara fixa den här lilla grejjen så behöver inte byta om till kläder man inte kan förstöra" :huvet

mmmm... det känner man ju igen allt för väl... vet inte hur många par brallor eller t-shirts som ligger bland mina "mek kläder" för tillfället... o mer lär det säkert bli... att man aldrig lär sig :D

Om hon nu gillade när det går undan så skulle du svarat: "Du kan få en snabbis på hojen nån gång om du vill". :D

Det vet man ju sen barnsben att tjejer gillar grabbar som åker hoj, byggjobbare och crossåkare!

:va Sen har man ju inte själv tagit lärdom av det utan hamnat på kontor :huvet

Tur att man kan meka lite och åka hoj iaf :banana

Killar i skinställ är ju bland det sexigaste som finns!!! Vet inte varför.... kanske är så att killar som kör hoj är mer manliga än killar som sitter framför datorn hela dagarna, och manligt tänder vi på!! :hihi

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden