S.a.n.d.m.a.n.
...
mjukis skrev:Yes! Det har ja inte tänkt på, det måste ja fan göra, haha! Ska det vara ett stort o rött äpple?
P@trik: Ska försöka få med henne på nått kort nästa vecka![]()
:corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mjukis skrev:Yes! Det har ja inte tänkt på, det måste ja fan göra, haha! Ska det vara ett stort o rött äpple?
P@trik: Ska försöka få med henne på nått kort nästa vecka![]()
Bettan skrev:För några år sedan var i alla fall passfoton offentliga, så det var bara att ringa till RPS (rikspolisstyrelsen) och rabbla personnumret (vilket är lätt att få tag på via telefonkatalog - folkbokföringen), så vips fick man ett kort hem i brevlådan utan kostnad. Nu vet jag inte om reglerna ändrats, men kolla upp det om du vill!![]()
Ähhh, kör den lite hjälpsamma stilen typ:mjukis skrev:Jag går en Lernia utb, håller på o läser in elkompetensen som ja sket i på gymnasiet![]()
Borde haft lite raggapålärarinnankompetens oxå![]()
Klarade faktiskt ev grundskolan utan att gå om en enda dag..![]()
han förlorar nog inget men jag skulle gissa på att han får "kvarsittning"UrbanTiger skrev:Kör hårt bara. Ta na på bröstet och slicka lite i örat, så blir det bom-bom inne på tjottan i lärarrummet![]()
Vad har du att förlora![]()
campar skrev:
UrbanTiger skrev:Kör hårt bara. Ta na på bröstet och slicka lite i örat,
UrbanTiger skrev:Eller ring henner redan i kväll och säg åt henne att det inte är henne det är fel på utan dig själv. Säg sedan att det är slut men att ni ska vara vänner![]()
Therudeboy skrev:När man går på Lernia kan man inte misslyckas, 5 av 6 brudar i min klass fick smaka påle.![]()
Therudeboy skrev:När man går på Lernia kan man inte misslyckas, 5 av 6 brudar i min klass fick smaka påle.![]()
Långa farbron skrev:Jo.... det är ju oftast en naturlig följd av att dom hade pojkvänner.
Suomalainen skrev:Nu ljög du allt...tjejjer som hamnar på lernia kan man inte kalla brudar, vrak kanske...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |