http://www.expressen.se/index.jsp?a=441295
Är det någon som vet vad hank sa?? Han är ju inte direkt rumsren iallafall.

Är det någon som vet vad hank sa?? Han är ju inte direkt rumsren iallafall.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var nånting om incest men jag skulle vilja höra exakt vad han sa, Hanks mellansnack går inte av för hackor.An3Azz skrev:Var väl nåt med incest om jag läste rätt i aftonblaskan
BästMarkus skrev:Trots att det där bandet garanterat är helt efterblivet och definitivt värdelöst
honkiie skrev:Bäst
Fast du gillar väl inte rocknroll eller har jag fel?
honkiie skrev:Bäst
Fast du gillar väl inte rocknroll eller har jag fel?
Äh hans smink ingår ju bara i deras extrema hårdbögs image som de jobbat hårt på. Om du gillar hellacopters, gluecifer eller liknande rock så borde du kolla upp apocalypse dudes skivan med turbonegroMarkus skrev:Du har helt fel, jag gillar rock 'n roll men inte maskeradtöntar som gör det som Kiss och Alice Cooper och WASP gjorde för 25 år sedan.
I det inkluderar jag Slipknot, Marilyn Manson, det här töntiga Turbobandet och säkert många fler.
(Fast M.Manson är i alla fall lite bra)
Av princip tackar jag nej, jag är ytterst konservativ i mitt musikval.honkiie skrev:Äh hans smink ingår ju bara i deras extrema hårdbögs image som de jobbat hårt på. Om du gillar hellacopters, gluecifer eller liknande rock så borde du kolla upp apocalypse dudes skivan med turbonegro![]()
Alla säger att de inte är böga, förutom Happy Tom som säger att han är den enda som inte är bög men han vill inte känna sig utanför. Det är nog iallafall bara deras omogna humor som spökar. Enligt legenden så skulle dom komma på en "image" för bandet och när de gjorde det så söp dom nå så fruktansvärt och när alla vaknade på morgonen så låg det en lapp på bordet där det stod homo denim så efter det så körde alla med jeansmundering och läppstift typ. Däremot så bytte dom kläder på nya skivan.Markus skrev:Av princip tackar jag nej, jag är ytterst konservativ i mitt musikval.![]()
Bög förresten, är de homosexuella i turbo-bandet?![]()
Markus skrev:Trots att det där bandet garanterat är helt efterblivet och definitivt värdelöst (det frundar jag på utseende och namnval) så är ju det här svaret ganska skönt faktiskt:
Hur tror ni att den svenska kungafamiljen reagerar på det ni säger?
- Jag tror att de är för dumma för att registrera det, säger Hank von Helvete.
Hank var ju röstad till norges sexigaste man i somrasStortryne skrev:Och han hade ju rätt. Det var ju inte förän blaskan ringde upp dem och upplyste dem som de (eller deras representant) "registrerade det"![]()
För övrigt känns det inte som att man ska ta en norman som kallar sig "Hank von Helvete" på allt för stort allvar![]()
Markus skrev:Av princip tackar jag nej, jag är ytterst konservativ i mitt musikval.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |