Sexattack mot hovet!!!!!!!

Undrar hur hatiska utspel ser ut..? :va

Var väl nåt med incest om jag läste rätt i aftonblaskan

An3Azz skrev:
Var väl nåt med incest om jag läste rätt i aftonblaskan
Jo det var nånting om incest men jag skulle vilja höra exakt vad han sa, Hanks mellansnack går inte av för hackor.

haha, kul.
förövrigt älskar jag alla kvällstidnings-ord: sexattack, nakenchock osv.

liksom sexattack, det låter som några som har sex samtidigt som de attackerar nån typ. :va

Låter på beskrivningen som om det skulle vara en variant på The Aristocrats-historien, jag vet förstås inte hur Hank berättade den, men här är iaf Cartmans version. :tummenupp

"Hovets informationschef Ann-Christine Jernberg är bestört när hon genom Expressen får veta vad Turbonegro vräkt ur sig."

Den där stackars Ann-Christine kan inte ha det lätt i livet, måste vara jobbigt att inte bara kunna ta saker och ting med en klackspark. :hihi

Trots att det där bandet garanterat är helt efterblivet och definitivt värdelöst (det frundar jag på utseende och namnval) så är ju det här svaret ganska skönt faktiskt:

Hur tror ni att den svenska kungafamiljen reagerar på det ni säger?
- Jag tror att de är för dumma för att registrera det, säger Hank von Helvete.

honkiie skrev:
Bäst :fakta
Fast du gillar väl inte rocknroll eller har jag fel?

En sak är säker iaf, den här killen ser varken porrig eller smart ut..

5995e7ff.jpg

Är det Brassarn von Helvedet själv?

honkiie skrev:
Bäst :fakta
Fast du gillar väl inte rocknroll eller har jag fel?

Du har helt fel, jag gillar rock 'n roll men inte maskeradtöntar som gör det som Kiss och Alice Cooper och WASP gjorde för 25 år sedan.
I det inkluderar jag Slipknot, Marilyn Manson, det här töntiga Turbobandet och säkert många fler.
(Fast M.Manson är i alla fall lite bra :) )

Markus skrev:
Du har helt fel, jag gillar rock 'n roll men inte maskeradtöntar som gör det som Kiss och Alice Cooper och WASP gjorde för 25 år sedan.
I det inkluderar jag Slipknot, Marilyn Manson, det här töntiga Turbobandet och säkert många fler.
(Fast M.Manson är i alla fall lite bra :) )
Äh hans smink ingår ju bara i deras extrema hårdbögs image som de jobbat hårt på. Om du gillar hellacopters, gluecifer eller liknande rock så borde du kolla upp apocalypse dudes skivan med turbonegro :tummenupp

honkiie skrev:
Äh hans smink ingår ju bara i deras extrema hårdbögs image som de jobbat hårt på. Om du gillar hellacopters, gluecifer eller liknande rock så borde du kolla upp apocalypse dudes skivan med turbonegro :tummenupp
Av princip tackar jag nej, jag är ytterst konservativ i mitt musikval. :hihi
Bög förresten, är de homosexuella i turbo-bandet? :confused:

Markus skrev:
Bög förresten, är de homosexuella i turbo-bandet? :confused:
Alla säger att de inte är böga, förutom Happy Tom som säger att han är den enda som inte är bög men han vill inte känna sig utanför. Det är nog iallafall bara deras omogna humor som spökar. Enligt legenden så skulle dom komma på en "image" för bandet och när de gjorde det så söp dom nå så fruktansvärt och när alla vaknade på morgonen så låg det en lapp på bordet där det stod homo denim så efter det så körde alla med jeansmundering och läppstift typ. Däremot så bytte dom kläder på nya skivan.

Refrängen ur låten denim demon:
But now I'm back with a bang, I've got my own leather gang.
And all of them are men. And denim's back again.
And I am - a Denim Demon.
Got my own congregation - I am a sain for seamen.
And I am - a Denim Demon.
You've got my penis streaming
And your asshole's screaming: Help!

Markus skrev:
Trots att det där bandet garanterat är helt efterblivet och definitivt värdelöst (det frundar jag på utseende och namnval) så är ju det här svaret ganska skönt faktiskt:

Hur tror ni att den svenska kungafamiljen reagerar på det ni säger?
- Jag tror att de är för dumma för att registrera det, säger Hank von Helvete.

Och han hade ju rätt. Det var ju inte förän blaskan ringde upp dem och upplyste dem som de (eller deras representant) "registrerade det" :tungan

För övrigt känns det inte som att man ska ta en norman som kallar sig "Hank von Helvete" på allt för stort allvar :7peta

Stortryne skrev:
Och han hade ju rätt. Det var ju inte förän blaskan ringde upp dem och upplyste dem som de (eller deras representant) "registrerade det" :tungan

För övrigt känns det inte som att man ska ta en norman som kallar sig "Hank von Helvete" på allt för stort allvar :7peta
Hank var ju röstad till norges sexigaste man i somras :hihi

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1323&a=414334&previousRenderType=1

"- Jag sa ju att ni skulle klä er i vitt! ropar Hank till folkmassan. Ja, just det, det är ett annat band. Vi är Turbonegro. Ni är små horor. "Sell your body to the night!""

Last edited:
Markus skrev:

Objection your honor, I ask the court to strike “i mitt musikval.”

;)

Jag vetifan om Hank är bög, men trasig DNA-stege lär han ju ha.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti