SEX Inspectors

heimdal skrev:
hur kom jag in i bilden??!!!

din get.. jag vill inte se dig naken.. förstog inte du det när jag sade de när du försökte blotta dig i webkameran å jag va tvungen å blockera dig på msn å sade att jag inte är lagd åt det hållet :va

Var det du, jag trodde det var din flickvän, du skrev ju vårat hemliga lösenord: gurka med smör.

Sorry lorry, lessen lastbil.

Paradoxy skrev:
Var det du, jag trodde det var din flickvän, du skrev ju vårat hemliga lösenord: gurka med smör.

Sorry lorry, lessen lastbil.

:rofl

nä vårat lösen är.. baguette å drottningkräm

Finns väl inget sexliv som inte går att ordna från sämst till bäst med lite kola? :D

RoLLER skrev:
HahahahAH! :D

Well... Jag är redan fullärd på det här området. E det NÅT jag kan så är det att KNULLA! Djävlar i mig säger jag bara :yoparty

Nån som skulle behöva lite goda råd på vägen är DanTheMan. Han e sämst på att knulla! :död

Ja det är bra :tummenupp För köra hoj kan du ju inte(så det håller ialla fall..) :rolleyes: Kan väl hoppas för tjejens skull att du inte är lika snabb i sänghalmen som på vägen :D :D

Nitrogen skrev:
Tvärtom. Men om dina förolämpningar ska träffa rätt så bör dom ju innehålla någon form av verklighetsförankring.

Jaha, du har vänner? Okej, förväxla inte din mammas killes hem-pc med det verkliga livet bara. Gå och läs om dOcKlAnDzZ i Kamratposten nu.

Markus skrev:
Jaha, du har vänner? Okej, förväxla inte din mammas killes hem-pc med det verkliga livet bara. Gå och läs om dOcKlAnDzZ i Kamratposten nu.
Släpp sargen och kom in i matchen, jag vet att du kan bättre än så.
Make my day, leverera en träffsäker diss nu!

Nitrogen skrev:
Make my day, leverera en träffsäker diss nu!

Jag har fått lära mig att inte sparka på den som ligger, och kanske i synnerhet inte på dem som ligger i en gammal Cabby i Fittja.

Markus skrev:
Jag har fått lära mig att inte sparka på den som ligger, och kanske i synnerhet inte på dem som ligger i en gammal Cabby i Fittja.
Bättre sent än aldrig. Men du tappar likt förbannat höjd, kom igen nu, dra till med nåt ordentligt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg