Seva Racing på Gelleråsen 4/7

StiFf

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Suzuki Gsxr 750 k2
Första gången jag fick lite tid över att fota mellan passen, och fick testa nya objektivet med.
Kommentarer, kritik, tips osv är väldigt välkommet.
Jag är medveten om att det är en del brus på vissa bilder, gissar på att det beror på att camera raw är inställd på att skärpa upp bilderna automatiskt + billigare kamerahus.

Har många många fler bilder, så om nån vill ha fler så skicka lite info om vilken hoj det är så ska jag försöka leta rätt på dom. Albumet innehåller dom som jag tyckte såg bäst ut och hann med vid en första genomgång. Kan nog komma och uppatera albumet lite senare med.
Men det blev tyvärr inga bilder på snabba gruppen, då var jag upptagen med att köra själv.

https://plus.google.com/photos/101373254712662102878/albums/5897108637406510785

Last edited:
Ser att stealth-teknologin på min hoj fungerar klockrent som vanligt, helt osynlig för kameror. :tungan

Haha det är långt ifrån säkert, blev över 500 bilder knäppta under dagen ;)
Är det den på din avatar?

Då hittade jag en bild på dig iaf ganska snabbt. Jag ska bara se om jag hinner sätta mig och hitta några fler och fixa till dom ikväll, annars blir det på söndag!

grymt bra bilder :) tänkte kolla om du har några fler foton på en vit gsxr 600 98 där det stog 750 i bak. och även en honda vfr 800 som körde långsam/medel?
IMG_3103.jpg

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back