Seva Racing Gelleråsen 13-14 Juli 2015

Raderad medlem 61114

Guest
Lugnt, jag är på g tillbaka med en äkta biltemamadrass!

Vart lägger du den då? Fan det sket sig för mig så är påväg tillbaka iaf.. Så om nån har kojplats så hojta :tummenupp

- - - Updated - - -

Lugnt, jag är på g tillbaka med en äkta biltemamadrass!

Vart lägger du den då? Fan det sket sig för mig så är påväg tillbaka iaf.. Så om nån har kojplats så hojta :tummenupp
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Vart lägger du den då? Fan det sket sig för mig så är påväg tillbaka iaf.. Så om nån har kojplats så hojta :tummenupp

- - - Updated - - -



Vart lägger du den då? Fan det sket sig för mig så är påväg tillbaka iaf.. Så om nån har kojplats så hojta :tummenupp

Bak i bilen! På väg hem? :O
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Grym första dag - vi föråkare hade mer än fullt upp, och jag försöker nu slagga till tonerna av Berras snarkningar (gentlemannen på nya rettan :crash ).

Imorgon blir det kanske inte alla gatpassen...kaffedrickandet led kraftigt idag mellan skamkärror och nötandet på sportsmarten.

Ses imöra'!

/J
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Grym första dag - vi föråkare hade mer än fullt upp, och jag försöker nu slagga till tonerna av Berras snarkningar (gentlemannen på nya rettan :crash ).

Imorgon blir det kanske inte alla gatpassen...kaffedrickandet led kraftigt idag mellan skamkärror och nötandet på sportsmarten.

Ses imöra'!

/J


Bra arrangerat och vädret blev ju riktigt bra framåt middag med kanonkörning hela eftermiddagen ända fram till 18:00. hoppas väderprognosen för imorgon är felaktig så det blir bra åka.

Sedan är ju inte jag så värst van banåkare, men det var första gången någonsin jag sett att däcken på skamkärran inte ens höll för en bandag - totalt utslitna...............ska de verkligen inte hålla för mer än EN bandag ?

Kommentaren från ambulansföraren var skön med - "Nu får ni skärpa er killar för dieseln är snart slut !"
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
4Life - Kul att vi kunde hjälpa dig med tak över huvudet första natten :krama

Hoppas det löste sig för dig andra natten med - Vi var nöjda med en dags körning förra året och blev nöjda med måndagskörningen i år med. Dessutom vete fasen om däcken hade hållt för en dags körning till (och de var ändå nya när jag kom dit). Visst - Grevens var på plats och hade kunnat bistå med däck, men knappast med förarenergi. Man (i allafall vi) är helt slut i kroppen efter en heldagskörning..............men så är vi ju inte 20 år längre heller :hihi
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jag tror jag kan tala för oss alla i föråkargänget (Berra, Jimmy, Jari, Sören och jag) - tack till er alla för ett par grymma dagar. Stort tack till Micke och Bella från Seva Racing - vi hade skitkul!

/Jerry
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jaaaoooo! KuuuL! :banana



.....förutom den lilla fadäsen igår då, fan vad vatten är blött......och halt tydligen.... :hihi
 

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Hemma efter 2 riktigt roliga dagar på Gelleråsen var sjukt jävla kul och supertrevliga människor det här var en kanonstart på min semester :tummenupp

Såg några fotografer längs banan idag någon som vet vilka det var och om dom lägger upp bilderna någonstans?
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Katja var ute en stund...de lär dyka upp på facebook vad det lider. Anar det kommer länkas..
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top