Gör om gör rätt f-fn
Du vill ha bruden.....inte torska henne 6 mån senare för att hon dejtar ngn badboy snubbe från jakan med bockskägg på hakan!!!
--
glöm alla förslag på trips till urgamla fornminnen...
trots "chärlek" så vill du kamma hem henne, inte gå på ngn historia-lektion eller kulturpromenad.... gör rätt från början ffs!
Gasa helvete öarna runt, starta stoppuret vid slussen, kör bombtempo 222an ut till grisslinge, vänster vid shell, fortsätt via siggesta, via stenslätten, färja över till rindö (5 min tid över till meningslöst surr..) ner med visiret, gasa helvet ner till nästa färja som tar er till vaxholm. Denna färja tar dock 3x längre tid, om du passar tiden......sen har ni vaxholm (då menar jag inte ngt dumt och mediokert medeltids-fik) utan BOGAN.
Dra helvete.........
Ner till E18 norrtäljevägen, genom stan, brassa helvete tillbaks till slussen. Dumpa slynan vid tunnelbanan, och vänta 3 dagar med att höra av dig - så hon hinner sakna, fundera på samt inse vilken hårding du är som inte gör allt som alla andra gör fel.
Nästa gång......tar du rundan i slow-mo, och kör allt trams som alla andra förespråkat. Ta även med berghianska, frösunda, botaniska, trädgårdar å skit, promenada, lyssna på fåglars kvitter, köp en glass å *tihi*
rock on
så har jag gjort *femtioelva gånger*, 49 av dom hör av sig fortf trots flera år av in-aktivitet, så man har backup. man har helt enkelt ett dussin bitchez, potentiella sådana som man kan ta upp när det känns rätt.
för guds skull, gör inte första dejten till någon meningslös & medioker runda som alla andra, hon går bara vidare till någon snubbe som verkar va mer badboy annars.