Ses vi på HOJX?!

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Hej!

Jag kommer hem till HOJX och hoppas på att se er där! Ni kommer väl?!
 
Vad kostar det då? E det kul eller...
 
Affe o jag kommer. :tummenupp

Toppen! Ser att det är flera jag känner som kommer, vilket jag verkligen ser fram emot!

Klart är det är värt pengarna - jag åker ju för sjutton från England enbart för att vara med på HOJX!!! Det var jätteskoj förra året!!! :) Alla som inte testat, nu är det dags... ;)

Vi ses!

Ella
 
Finns det någon/några som vill dela en hytt så man kan få ner priset lite????
 
Jag kommer!

Tar med mig en alldeles egen trafiksäkerhetskonsulent från NTF också...:tummenupp
 
Jag, Affe, Josef samt trafiksäkerhetskonsulenten från NTF delar hytt.
 
Vilka ska med nu då, och vilka ska dela hytt?

Dags för en lista igen kanske.
---Delar hytt---
1.Garfield
2.Pamela
---------------
3.Affe-R1
4.Jos
5.Josef
6.NTF-konsulenten
---------------
7.Ullis
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
--------------
16. Galne DAnsken
17.
18.
19.
---------------
20.Ella
21.
22.
23.
--------------
24.
25.
O.s.v. Det är bara att fylla på med fler deltagare
 
Last edited:
Dags för en lista igen kanske.
---Delar hytt---
1.Garfield
2.Pamela
---------------
3.Affe-R1
4.Jos
5.Josef
6.NTF
---------------
7.Ullis
8.Marlene
9.Åas
10.Sofia
-----------
11.
12.
13.
14.
15.
 
---Delar hytt---
1.Garfield
2.Pamela
---------------
3.Affe-R1
4.Jos
5.Josef
6.NTF
---------------
7.Ullis
8.Marlene
9.Åas
10.Sofia
-----------
11.
12.
13.
14.
15.
----------
16. Galne Dansken
17. Galne Dansken Junior
18. Tårgyl
19. Vakant f. nått som hittas i Nattklubben :tuttar
---------
 
1.Garfield
2.Pamela
---------------
3.Affe-R1
4.Jos
5.Josef
6.NTF
---------------
7.Ullis
8.Marlene
9.Åas
10.Sofia
-----------
11.Diana
12.Lollo
13.Sari
14.Och en fjärde
----------
15. Galne Dansken
16. Galne Dansken Junior
17. Tårgyl
18. Vakant f. nått som hittas i Nattklubben :tuttar
----------
19.Ella
20.
21.
22.
---------
 
Jag kommer!

Tar med mig en alldeles egen trafiksäkerhetskonsulent från NTF också...:tummenupp

Hmm... är du HELT säker på att du vill visa upp den sidan av SMC? :va Och dig själv?!? :D

Jag är förstås bara dryg som vanligt. Det är jag förmodligen även på båten, så det är lika bra ni håller er undan. Grejen är bara den att ... NI KOMMER INTE UNDAN! MUAHAHAHAHAAA :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top