Då ska ni pröva jobba i mobiltelefonbutik...
Är varan fuktskadad har kunden ALDRIG haft den i NÄRHETEN av fukt, har kunden tappat den så displayen spruckit så är det FÖRDJÄVLIGT att det inte går på garanti, Går den sönder efter 10 månader så ska de ha en ny för "den har ju strulat ända sedan den var ny" frågar man då varför de inte varit in med den tidigare så har de inte haft tid....
Att de dessutom kommer in och är otrevliga innan man ens öppnat munnen gör ju inte så att man vill hjälpa till mer på något sätt...
Dessutom alla som gnäller på att det är dyrt att ringa.... jamenvafan ALLA vet väl att det är dyrare att ringa med mobilen än fasta telefonen?!?!?!?! Dessutom är vi som operatör faktiskt billigare än de flesta om man räknar ut ett ärligt genomsnitt
Till saken hör också att hos oss har man alltid fri lånetelefon vid service, vi har egen serviceverkstad där det går fortare att serva än hos externa företag, vi hjälper kunden med alla inställningar (GPRS, MMS mm), sätter i kortet i telefonen så kunden kan använda sin telefon direkt. Vi laddar dessutom de telefoner som det inte är ström i vid leverans.
VAD I HERRANS NAMN BEGÄR DE???
Tur att det finns många trevliga kunder också, annars skulle man väl bli som Michael Douglas i "Falling Down"......