BajkMajk
Medlem
Jag undrar om det är någon som vet ungefär vad man får betala för en 2400-mila service på en blade -00? De flesta här gör väl sina servicar själva, men jag vågar nog inte ge mig på den stora servicen själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krippa skrev:ca 5000:- skulle jag tippa på.
BajkMajk skrev:Va!!! Bygger de om hojen eller?
Någon som kan bekräfta detta?

BajkMajk skrev:Va!!! Bygger de om hojen eller?
Någon som kan bekräfta detta?
Rigge skrev:Nån som vet hur det är med stiften, dom kostar ju ca:2000 när jag kollade men dom ska väl hålla så länge så ja struntade i det. Ventilspelet kollade jag själv.
Fotrally skrev:2000:- för tändstift!? Vad är det för tändstift??
Guld?![]()
Rigge skrev:Nån som vet hur det är med stiften, dom kostar ju ca:2000 när jag kollade men dom ska väl hålla så länge så ja struntade i det. Ventilspelet kollade jag själv.
Jeppa2 skrev:Tändstift: 1308:-![]()
Nästan gratis ju...![]()
Rigge skrev:Ah rea! Vet du hur länge dom ska hålla? Förresten kör ni 929-ägare med "flappern" kvar i luftburken eller har ni tagit bort den? Den där luftspjällsgrejen alltså.
Rigge skrev:Ah rea! Vet du hur länge dom ska hålla? Förresten kör ni 929-ägare med "flappern" kvar i luftburken eller har ni tagit bort den? Den där luftspjällsgrejen alltså.
Jeppa2 skrev:Man byter första ggn vid 2400mil, så jag antar att de håller ca 2400mil..
Flappern har jag inte kollat om den sitter kvar...men jag har iaf inte tagit bort den....gör det nån skillnad?
Rigge skrev:Tja jag vet inte, min är kvar. Men enligt vissa ska man ha kvar den om man inte har helsystem och enligt andra är det bara för att minska insugsljudet och att den ska bort oavsett vilken skorsten man har. Jag ska iallafall ta bort min, men jag funderar om jag ska köra med den i ett tag och ta bort den sen för att det ska bli lättare att märka om det blir nån skillnad.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |