Bubbas
nähä, om man skulle...
Hej,
Någon som känner till intervallen och kanske även kostnaderna för service på en Ducati 1098?
Någon som känner till intervallen och kanske även kostnaderna för service på en Ducati 1098?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ditt svar. Nu e den beställd.
100, sedan 1200 milsintervaller. Priset varierar beroende på omfattningen.
100 mila 2000 spänn
...annorlunda. Jag sålde den inte för att jag inte trivdes på den.
FZ1 är kung i stan och rolig på krokvägar. Mycket mos tidigt. Jag vill tbax till sporthoj efter några år på Yammas FZ-modeller. Sedan är det natt och dag, men FZ är potent.

Näst sista punkten är "Road test vechicle" ??!!![]()

Näst sista punkten är "Road test vechicle" ??!!![]()

Suck. Varje gång man varit nära en 916-998/999 eller nu då 1098 så väcks habegäret. Men så dessa historier....Meckade lite med min nyligen då jag bytte främre kåpstaget och upptäckte att de bör dra till alla bultar en extra gång på 100-mila.
Många av skruvarna satt så löst att jag kunde skruva ur dem gör hand. Har ju haft Ducati i många år och gjort det mesta med dem så det är ju inget ovanligt att man tappar en skruv eller tre på en säsong. Men detta var ovanligt många och de satt ovanligt löst.
Ett tips att göra det själv under vintern annars, min har bara gått 39 mil och det räckte för att de skulle lossna en del. Kommer dra alla skruv jag kommer åt nu.![]()
Suck. Varje gång man varit nära en 916-998/999 eller nu då 1098 så väcks habegäret. Men så dessa historier....
>200 kkr för något som behöver skruvas på efter 39 mil. Som HD, råmaterial men ska det upp i modern standard så måste man plocka ned allt och gänga om/loctite?
Visst är det så, konnässörer och entusiaster är kul - men jag vill kunna köraSå är det nog, men, men. Det finns ju något sjukt njutbart över det med.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|