Servicebok Honda!

Duttis

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
Cbr 929 -00
Jag inhandlade min hoj i slutet av förra året och jag kom överens med säljaren att han skulle skicka allt som tillhörde i ett paket så skulle jag slippa ta det i ryggsäcken. När jag fick paketet så saknades serviceboken. När jag senae ringde till honom ang detta så säger den nollan (inga namn) att han glömde den ute i regnet, så då kan ni ju lista ut vad som hände med den. :kocko
Hojen är servad på Bike i Trollhättan och jag har fått ner utskrifter på det. Är det någon som vet om man kan köpa en ny servicebok och sen föra över alla servicar till den nya boken??? Vill ju ha allt i en och samma bok.

Duttis skrev:
Hojen är servad på Bike i TrollhättanÄr det någon som vet om man kan köpa en ny servicebok och sen föra över alla servicar till den nya boken???
Ja, det ska inte vara några prolem om du har kvitton på servicekostnaderna eller att firman som utfört service har det noterat. Ring och kolla med Bike i Trollhättan så får du svar direkt.
Tidigare tråd:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=70185

Duttis skrev:
Tack ska du ha Eldstorm. jag ska ta och ringa dom på måndag!

Och acceptera aldrig att saker som du pröjsar för inte finns på plats och "ska skickas senare". Jag skulle hämta originalsystemet till en hoj jag nyligen köpte hos den handlare som säljaren köpt hojen av. Jodå, systemet hade väl funnits där nångång enligt handlaren men nu var det "borta"....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT