Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag har letat mig blå efter en liten plastkrok till en fångrem ifall mitt GPS-fäste på styrkronan skulle haverera. Inte ens Clas Ohlson hade det jag var ute efter så jag sökte på nätet och hittade nån bild på nyckelband.nu. Jag var desperat så jag skrev ett tiggarbrev via deras hemsida. Döm om min förvåning när det ringer kanske 10 minuter senare. Han hade kikat på min hemsida och vi snackade lite hoj, han hade en GPZ900 och en polare med Hayabusa osv. Sen bad han mig titta förbi imorgon i och med att de finns i Sumpan.
Nu hittade jag precis en sån krok på ett gammalt nyckelband jag inte kom ihåg att jag hade så jag skrev ett tackmail. Tycker det är så jäkla nice med superservice för en småsak där han har noll vinning (förutom att jag sprider det här nu).
Hände ungefär en liknande sak när jag klantade mig och råkade smälta ett par dynor/fötter till ett par Wolfcraft-tvingar jag köpt. Mailade och frågade. 2 dar senare hade jag ett brev med extra grejer på hallmattan. Sånt kommer man ihåg!
Det finns hopp om mänskligheten!
Nu hittade jag precis en sån krok på ett gammalt nyckelband jag inte kom ihåg att jag hade så jag skrev ett tackmail. Tycker det är så jäkla nice med superservice för en småsak där han har noll vinning (förutom att jag sprider det här nu).
Hände ungefär en liknande sak när jag klantade mig och råkade smälta ett par dynor/fötter till ett par Wolfcraft-tvingar jag köpt. Mailade och frågade. 2 dar senare hade jag ett brev med extra grejer på hallmattan. Sånt kommer man ihåg!
Det finns hopp om mänskligheten!