fatslim
Ny medlem
Tja!! Är en nykomling på den här sidan och även när det gäller att köra motorcykel....tänkte höra om det är nån som vet hur mycket det kostar att göra en 1200mila service på min honda cbr 600rr -03??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fatslim skrev:Tja!! Är en nykomling på den här sidan och även när det gäller att köra motorcykel....tänkte höra om det är nån som vet hur mycket det kostar att göra en 1200mila service på min honda cbr 600rr -03??
Välkommen välkommen!fatslim skrev:Tja!! Är en nykomling på den här sidan och även när det gäller att köra motorcykel....tänkte höra om det är nån som vet hur mycket det kostar att göra en 1200mila service på min honda cbr 600rr -03??
Wolfskin skrev:Ring Westbike i mellerud å kolla, det ligger ju i dina trakter.
Gjorde nin 2400 serv där.
Mycket billigare än Bike.
Tror jag betala 1500 eller nått å på bike skulle dom ta minst 2400 om jag inte minns fel.
P.S. Hur mkt pröjsar du i försäkring för den hojen???[/QUOT
Nästan lika mycket som cykeln kostade......är helt otroligt vilka fantasi summor dom tar ut....
crash test doll skrev:kan tänka mig att du betalar en del...![]()
Själv ligger jag ungefär på 1400 i månaden/helförsäkring. (länsförs.)
Så mycket mer än det kan man inte betala, anser jag i alla fall. vad betalar du?
*SMÄRTA!!!*fatslim skrev:det var ju billigt jämfört med mig.....närmare 5000:-/månad för helförsäkring (folksam). Men det är väl för att jag är under 24, är ju inte mer än 22år i år.
crash test doll skrev:*SMÄRTA!!!*
Lika gammal som mig juh..
Off topic; Har lirar boll med en hel del grabbar från Bengtsfors, Mikael Gutge, två tvillingar (kommer ej ihåg namn) + 5-6 till. Känner du några fotbollslirande -83or?![]()
ja just det ja! Antons namn satt långt inne...!fatslim skrev:Ja det är smärta....Har själv spelat fotboll med dom du nämnde tills jag var 16 ungefär...de två tvillingarna är Daniel och Johan Segerlind och sen har du Anton Eliasson. Sen är det en hel del som lagt av tror jag.....
crash test doll skrev:ja just det ja! Antons namn satt långt inne...!![]()
Kul, då har vi garanterat lirat en hel del mot varandra. Spelade i Ellenö och Färjelanda från att jag var två äpplen och en pannkaka hög tills jag var typ 18.
Nja.. Jag la av efter att jag varit på Elitpojklägret i Halmstad. Det blev lixom för mycket fotboll och för lite lek.fatslim skrev:Ja det har vi garanterat....har för mig det var ganska jämt mellan bengtsfors och färgelanda....varför lade du av med fotbollen?? Hur länge har du kört båge??
crash test doll skrev:Nja.. Jag la av efter att jag varit på Elitpojklägret i Halmstad. Det blev lixom för mycket fotboll och för lite lek.
Ja, det var ofta lika mellan oss. Tyvärr kan jag tänka mig att ni stod för de flesta segrarna...![]()
Jag har itne kört så länge. Det här blir min tredje sommar om jag inte har fel. Har kört begränsat tills nu. Köpte mig en R6a för några dagar sedan...!![]()
![]()
![]()
Det är en blå -99 som gått 2500mil.fatslim skrev:Oki....Var oxå nära att köpa en R6 innan min svåger tipsade mig om Honda CBR. Han sa att den var j-vligt snygg och när jag var på Bike i T-hättan och kollade efter en cykel stod det en CBR där och jag blev kär direkt.Men R6 är oxå riktigt snygg, vad är det för färg på den?
crash test doll skrev:Det är en blå -99 som gått 2500mil.
Hade gärna haft din, men den va lixom utanför min prisram...
Ska du på mässan förresten?
Ja, jag tror det. Men det beror på folket runt omkring mig. Ska jag ner så blir det med brorsan å inte med hojpolarna.fatslim skrev:Den blåa är ju klart snyggast.
Det beror på ifall jag ska jobba eller inte....ska du dit elle?
crash test doll skrev:Ja, jag tror det. Men det beror på folket runt omkring mig. Ska jag ner så blir det med brorsan å inte med hojpolarna.
Har du några kort på hojen du kan slänga upp? Hade varit kul att se just "din" hoj!
fatslim skrev:Oki.
Nej jag har inte tagit några kort än men det kommer inom kort.....
Firefly skrev:Hej. Har läst lite poster från dig här nu. Jag ser att du är nyreggad här på SH.com, så ett välkommen är väl på sin plats... Har du kört hoj förut? Eller blir det din första säsong nu i år?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |