EasyRider
vilse på livets ocean.......
Vilket ställe i Malmö med omnejd rekommenderar ni? Varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EasyRider skrev:2136117Vilket ställe i Malmö med omnejd rekommenderar ni? Varför?
håller med,, dom ända som gjort bra jobb åt mig,,, andra har strulat med tider eller inte gjort de dom skulle,, Mitonga gör ibland mer än man ber dom om men tar aldrig mer betalt.. 9 mappningar till priset av en eftersom det inte blev bra från början,,bo$ken skrev:2136138Mitonga i Lomma, (www.mitonga.se) , balla killar, gör ett bra jobb till bra pengar, NÄR DE HAR TID....boka i tid.
Maffan skrev:2136205håller med,, dom ända som gjort bra jobb åt mig,,, andra har strulat med tider eller inte gjort de dom skulle,, Mitonga gör ibland mer än man ber dom om men tar aldrig mer betalt.. 9 mappningar till priset av en eftersom det inte blev bra från början,,![]()
Ystad har en bra meck oxå, men det tar tid, är dyrare och långt borta...
bo$ken skrev:2136138Mitonga i Lomma, (www.mitonga.se) , balla killar, gör ett bra jobb till bra pengar, NÄR DE HAR TID....boka i tid.
den gick bra när den var kall, men för fett när den va varm,, så jag fick pröva mig fram,, hade en specialartrajja ju,, Cornfeds gamla och den var ju inte buskörd alls juNappe skrev:2136627Öhh...frågan e ju hur bra dom är ,med tanke på att dom måste mappa en hoj 9ggr för att få rätt på det
EasyRider skrev:2142103Ingen som rekommenderar MC- huset?![]()
![]()
Är de inte bra? Är de dyra eller vad?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |