Service i Vimmerby?

MangoChutney

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2007
Hoj
Suzuki SV650
Hej.

är det någon som vet något om Hermanssons MC i Vimmerby??
Jag är mycket i Vimmerby och tänkte kanske börja serva min hoj där, har hört att de är duktiga och har en bra prisnivå.
Är det någon som har varit där eller hört något om Hermanssons MC skulle det vara sjysst ocm ni ville dela med er. Tror detta är deras hemsida? www.hermanssonsmc.se

Många tack..
Stefan

Dom få gånger jag lämnat i saker till dom har jag varit nöjd, nu är det iofs många år sedan men vad jag vet har dom ett gott rykte.

Mc-Service Vimmerby

Hej igen!

Har nu servat min hoj på Hermanssons MC i Vimmerby och det funkade skitbra. Det var snöigt och jä***gt dagen jag skulle lämna in den men mot en mindre avgift kom dom och hämtade cykeln och körde tillbaka den när den var klar! Det kallar jag service!! Från och med nu ska jag serva hojjen på vintern när den är avställd!! Söker ni mc-service i vimmerby området så kan jag bara rekommendera Hermanssons MC.

Mvh
Stefan

Hej igen!

Har nu servat min hoj på Hermanssons MC i Vimmerby och det funkade skitbra. Det var snöigt och jä***gt dagen jag skulle lämna in den men mot en mindre avgift kom dom och hämtade cykeln och körde tillbaka den när den var klar! Det kallar jag service!! Från och med nu ska jag serva hojjen på vintern när den är avställd!! Söker ni mc-service i vimmerby området så kan jag bara rekommendera Hermanssons MC.

Mvh
Stefan

Vet du om de är Honda märkesverkstad? :va

Har aldrig lämnat in något på service där (mekar själv), men jag har enbart goda erfarenheter av dom i övrigt när det gäller svetsjobb och lite annat dom fått göra. Har genom åren bara hört talats om ett problem där, en mekmiss dom gjorde på en hoj. Det löste sig dock galant ändå, så när det är det värsta man hört talats om bör det vara en mycket bra verkstad!

Däremot finns det ju andra verkstäder här som man hör nya skräckhistorier om regelbundet...

Hoj och hoj, men det finns en affär/verkstad som sysslar med motorsågar, gräsklippare, cyklar, mopeder, fyrhjulingar m.m. som heter Motorsport. Dit går man inte så länge man har ett val...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard