Ducce Micke
Ny medlem
Hej är det någon som vet var man kan göra service på sin hoj för en billig peng.
Har kollat på några ställe men vad fanken en storservice går på 7-8000kr alla säger att denna hoj kawasaki zx12r e svindyr att serva.
Mvh
Mickeninja
Har kollat på några ställe men vad fanken en storservice går på 7-8000kr alla säger att denna hoj kawasaki zx12r e svindyr att serva.
Mvh
Mickeninja