Florodoltarzan
Med lem
- Gick med
- 30 Sep 2003
- Hoj
- Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Tyvarr kan jag inte anvanda prickar over orden da jag i skrivande stund befinner mig i Vietnam. Tankte bara forklara det forst.
Jag har en gammal Suzuki GS 750 fran -79 som rullar pa som den ska. Min fraga ar vad for typ av service man bor gora pa en sa gammal cykel, mer an att byta stift, olja och filter? Kan man som lekman utan instrument stalla ventiler, synka forgasare och stalla tandningen sjalv eller bor man lamna in skrallet och betala dyra pengar for det?
Dessutom tankte jag fraga om det ar nagon som har bytt en kamkedja pa en liknande motor? Ar det omojligt att gora det sjalv?
Stort tack som vanligt for alla svar.
Jag har en gammal Suzuki GS 750 fran -79 som rullar pa som den ska. Min fraga ar vad for typ av service man bor gora pa en sa gammal cykel, mer an att byta stift, olja och filter? Kan man som lekman utan instrument stalla ventiler, synka forgasare och stalla tandningen sjalv eller bor man lamna in skrallet och betala dyra pengar for det?
Dessutom tankte jag fraga om det ar nagon som har bytt en kamkedja pa en liknande motor? Ar det omojligt att gora det sjalv?
Stort tack som vanligt for alla svar.