HELLFIRE666
Med lem
Att grejerna i stort sett aldrig finns kan man ju förstå men den obefintliga serviceviljan är oftast ännu mer irriterande. Hur kan det ta en svensk firma dagar att besvara ett mail och veckor att få hem en del som om man beställer från uk eller us etc. kommer på 4-5 arbetsdagar? Även om man bortser från att det ofta är 60-80% billigare, vad sitter det i ? Service.
Efter att ha fått priset 7500 för en kylare till mc'n av div. handlare här hemma blev jag lätt desperat och beställde en från kina för 957 spänn med frakt till dörren, 4 dagar tog det, ett fäste släppte på den vid montering och jag fick en ny utan att behöva returnera den trasiga, den frakten tog också 4 dagar, nu har jag fått ebayfeber och dhl ränner här mest jämt.
Sent from Iphone 4 via Tapatalk.
Efter att ha fått priset 7500 för en kylare till mc'n av div. handlare här hemma blev jag lätt desperat och beställde en från kina för 957 spänn med frakt till dörren, 4 dagar tog det, ett fäste släppte på den vid montering och jag fick en ny utan att behöva returnera den trasiga, den frakten tog också 4 dagar, nu har jag fått ebayfeber och dhl ränner här mest jämt.
Sent from Iphone 4 via Tapatalk.