Seriösa sam 2

Fluxir skrev:
Fläskigt jävla skoj multiplayer... :tummenupp helt klockrent!! mkt skjuta blir det... :kulspruta

misstänker att det är så ..

har kommit en bit till.. men satan i näsan va svårt de e .. de bara väller in häxor å fan vet allt jue

heimdal skrev:
zombiemäklarna? :D

de blir värre

"zoombie stockbroker" dom är lite jobbiga där när man ska ta sig in i fängelset... dubbelpipiga hagelsprakan å nära håll är det som gäller på dom. :tummenupp

hehe, rugby snubbarna.. satan va jobbiga dom är... tar ju fan flera raketer å få död på dom... :mad:

å dom där jävla skeletten som finns i 2nd encounter som kommer lite senare i tvåan, dom är så jävla jobbiga, inte att dom är svåra å döda, utan att dom är så jävla många!! :3freak

Fluxir skrev:
"zoombie stockbroker" dom är lite jobbiga där när man ska ta sig in i fängelset... dubbelpipiga hagelsprakan å nära håll är det som gäller på dom. :tummenupp

hehe, rugby snubbarna.. satan va jobbiga dom är... tar ju fan flera raketer å få död på dom... :mad:

å dom där jävla skeletten som finns i 2nd encounter som kommer lite senare i tvåan, dom är så jävla jobbiga, inte att dom är svåra å döda, utan att dom är så jävla många!! :3freak

räcker med enkelpipiga hagelsprakaren på mäklarna jue :) headshot e de som gäller.. häxorna e fan värs tycker jag..
snart så går ja ner på easy nivån så jag slipper anstränga mig :gnissla

heimdal skrev:
räcker med enkelpipiga hagelsprakaren på mäklarna jue :) headshot e de som gäller.. häxorna e fan värs tycker jag..
snart så går ja ner på easy nivån så jag slipper anstränga mig :gnissla

kör multiplayer istället :tummenupp

heimdal skrev:
funkar ju inte att spela på nätet :(
eller gör ja fel?

hum, jag vet faktiskt inte, jag har inte testat... kan försöka ta reda på det nån dag... men ja tror du måste instalerat X-fire.

vi kan ju testa nån dag kanske...

Fluxir skrev:
hum, jag vet faktiskt inte, jag har inte testat... kan försöka ta reda på det nån dag... men ja tror du måste instalerat X-fire.

vi kan ju testa nån dag kanske...

xfire har ja ju iofs installerat

Fluxir skrev:
okej, ja vet inte hur det ska funka när man ska lira online, men nätverk funkar iaf.

har provat nu iaf.. å jag hittar inga servrar å sånt med vare sig Xfire eller med den inbyggda i SS2

men de kanske funkar om nån startar en server, å sedan connectar man direkt till deras IP

heimdal skrev:
har provat nu iaf.. å jag hittar inga servrar å sånt med vare sig Xfire eller med den inbyggda i SS2

men de kanske funkar om nån startar en server, å sedan connectar man direkt till deras IP

kan vara så det funkar, jag har inte kollat på det alls, kan se om jag får en stund över sen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg