Ser ut som ett maktskifte!

flugan skrev:
2467480 Et maintenant, le gros porc déclare la fin de son métier. Comme oppresseur et comme chef de partie.
hmmm.....(översättningen blir så här.....)

And now, the large pig declares the end of its trade. Like oppressor and chief of part.

Äntligen!

Så patetisk han är, tjocksmoken. Hur fan kan man stå i TV, efter man fått sparken för att man gjort ett dåligt jobb, och påstå att man gjort ett bra val.
Påminde om en 5-åring som fått stryk men gråtande står och säger "Det gjorde inte ont ändåså"

Nä, fy fan vad skönt att slippa honom:tummenupp

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äntligen slipper vi Persson!!! :banana

trille skrev:
2467529 vad är det för fel på er?? är alla kapitalister eller egena företagare eller???

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!:tummenupp

Äntligen veck med falske Persson!!!

Dags att dra ut på stan o fira med grogg!!!

:pussa :fyllisar :banana

Får se nu då om det blir nå bättre när en bunt smurfar ska försöka styra landet..

prulle skrev:
2467455 Duu tror inte sossarna hade "offrat" sig att gå med på det annars? Och mp hade förstås vart jätte negativa och komunisterna förlåt vänstern ser väll hälst att staten ska äga den.

du glömde lägga till att skolan skall bli bättre (nu när borgarna har vunnit), särskilt för dom (läs du) som har särskilda skivsvårigheter, så du kommer snart att erbjudas kvällslektioner i svensk rättstavning, det e viktigt:D :arsele

Last edited:
Citat Göran Persson, 060917 kl 2327: "Jag tror inte alls det är populärt med skattesänkningar bland svenska folket"

gaylord skrev:
2467545 du glömde lägga till att skolan skall bli bättre (nu när borgarna har vunnit), särskilt för dom (läs du) som har särskilda skivsvårigheter, så du kommer snart att erbjudas kvällslektioner i svesk rättstavning, det e viktigt:D :arsele

Dina egna skrivsvårigheter skojar man inte heller om. :D

trille skrev:
2467529 vad är det för fel på er?? är alla kapitalister eller egena företagare eller???

Nä, vanligt folk som hellre ser ett sverige där alla jobbar och gör rätt för sig än är beroende av bidrag, som det är nu. Tjockisen stod ju själv i våras och sa att de inte tänkte göra nått åt arbetslösheten (förutom AMS-jobb), för den skulle lösa sig själv:va . Det har vi ju märkt de senaste 12 åren...

Och de ska bli gött att slippa bli lika rånad på lönen varje månad, sen är det mitt val om jag vill lägga de på hojförsäkring eller nått annat. Mindre förmynderi, mer frihet och ansvarstagande:tummenupp

Psychobiker skrev:
2467557 Nä, vanligt folk som hellre ser ett sverige där alla jobbar och gör rätt för sig än är beroende av bidrag, som det är nu. Tjockisen stod ju själv i våras och sa att de inte tänkte göra nått åt arbetslösheten (förutom AMS-jobb), för de skulle lösa sig själv:va . Det har vi ju märkt de senaste 12 åren.

Och de ska bli gött att slippa bli lika rånad på lönen varje månad, sen är det mitt val om jag vill lägga de på hojförsäkring eller nått annat. Mindre förmynderi, mer frihet och ansvarstagande:tummenupp
:klappar

general skrev:
2467416 oj oj, undrar om du kommer att köra hoj till nästa säsong, men du kanske kör oförsäkat:D, det kommer att bli dyrt för dig att försäkra din kinafiddy om moderaterna vinner men ack fy blä och svinkoppor så verkar det bli så
Nopp kör helförsäkrat o du vet pappa betalar :pannkyss

Du behöver nog inte vara orolig för mig.

Psychobiker skrev:
2467557 Nä, vanligt folk som hellre ser ett sverige där alla jobbar och gör rätt för sig än är beroende av bidrag, som det är nu. Tjockisen stod ju själv i våras och sa att de inte tänkte göra nått åt arbetslösheten (förutom AMS-jobb), för den skulle lösa sig själv:va . Det har vi ju märkt de senaste 12 åren...

Perfekt för den som är rik och frisk... och inte fan blir det mindre arbetslöshet för att man sänker arbetsgivaravgifterna... dom enda som tjänar på det är arbetsgivarna och kom faan inte och säg att dom anställer mer folk då...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025