Ser ut som ett maktskifte!

Och där var borgarna ikapp, nu när de lite större distrikten börjar bli färdigräknade :(

SirWankalot skrev:
2467098
Saken är att det går bra för Sverige. Blir det maktskifte så blir det för maktskiftets skull inte för att man är missnöjd med det aktuella dagsläget.

Minst 15% arbetslöshet är inget som stör dig? Det stör mig i vart fall, förmodligen en hel del andra med. Men du kanske bara la i ett flamebait.

Last edited:
"ESLÖV.
Sverigedemokraterna som enligt valmyndighetens siffror gått från 5 till 15 procent."

Och då är ändå Eslöv en inte särkskilt belastad kommun.

Förutom på onsdagar då Ondagsgazzet drar förbi :D

Det verkar som om södra Sverige slår rekordet i SD-röstande... :confused: :va :tummenupp :D :arsele

SirWankalot skrev:
2467114

Det verkar som om södra Sverige slår rekordet i SD-röstande... :confused: :va :tummenupp :D :arsele

Då finns det hopp för "Gräv bort skåne-partiet" till nästa val. :tungan

Jag röstade på Piratpartiet bara för sakens skull, för övrigt skiter jag fullständigt i hur det går då inget parti stämmer överrens med verkligheten men blått är en finare färg än rött så jag hoppas på det. Hur det än går så tror jag det blir svårt att inte "låta skeppet sjunka djupare"...

Dee_cati skrev:
2467133 Jag röstade på Piratpartiet bara för sakens skull, för övrigt skiter jag fullständigt i hur det går då inget parti stämmer överrens med verkligheten men blått är en finare färg än rött så jag hoppas på det. Hur det än går så tror jag det blir svårt att inte "låta skeppet sjunka djupare"...

Jag vill veta hur många röster PP fick. Har du nån aning om hur man kan se det?

174 mot 175 nu ...spännande:tummenupp

obruT skrev:
2467024 :D :D (kolla vad jag svarade på ):D :D :D

Citat:
Inskickat av LiCrO
Ser ut som de röda är på väg om

Lugn!

Det går snabbare att räkna de små norrländska distrikten där många är insnöade och vänstervridna.
Påstog inte annat konstatera bara fakta :fakta

Det ser ut att bli en såpass knapp seger för borgarna att röda blocket hade kunnat ta hem det hela ifall vänsterpartiet fått behålla rösterna som försvunnit över till FI.

mb skrev:
2467274 Det ser ut att bli en såpass knapp seger för borgarna att röda blocket hade kunnat ta hem det hela ifall vänsterpartiet fått behålla rösterna som försvunnit över till FI.

Gudrun Schyman - Hon ska då alltid förstöra. :tuttar

mb skrev:
2467274 Det ser ut att bli en såpass knapp seger för borgarna att röda blocket hade kunnat ta hem det hela ifall vänsterpartiet fått behålla rösterna som försvunnit över till FI.
För en gångs skull gillar jag fi..

Sverigedemokraterna (sd) tycks göra ett starkt val i flera kommuner i södra Sverige. Med fem av 22 distrikt räknade i kommunalvalet i Landskrona har sd 25 procent. I 14 av 164 räknade Malmödistrikt har sd 6,4 procent.

:yoparty

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...